The Killings at Outpost Zeta (DK titel: Fa~
Fra : Morten DH

Dato : 23-01-02 21:42

Nogen der ligger inde med subj (se evt. http://us.imdb.com/Title?0168922)

Ønsker den til køb/lån/leje, original ell. kopi - format underordnet...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-01-02 21:48

Hej!

Morten DH wrote:

> Nogen der ligger inde med subj (se evt. http://us.imdb.com/Title?0168922)
>
> Ønsker den til køb/lån/leje, original ell. kopi - format underordnet...

Fint nok, så prøv i den respektive _markeds_gruppe og ikke i et
diskussionsforum!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten DH

Dato : 24-01-02 10:52

> Fint nok, så prøv i den respektive _markeds_gruppe og ikke i et
> diskussionsforum!

Jeps sorry, jeg ved godt at mange ikke er begejstret for cross-posting (mig
selv inkluderet) men det var lidt af nostalgiske årsager idet dk.kultur.film
hjalp mig med at finde frem til denne film for en del år siden - efter at
have beskrevet en halv scene fra filmen og nævnt at jeg havde set den på tv
ca i 1980...

Det åbnede mine øjne for usenets mange fordele over WWW - jeg var dybt
imponeret...