Spørgsmål om tilslutning af ISDN
Fra : Magnus

Dato : 14-01-01 16:48

1)
Tilsluttes forbindelsen som et almindeligt modem via seriel porten eller
skal den tilsluttes et netkort?

2)
Jeg har to PC'ere forbundet i et lille netværk med coaxkabel og to modstande
som forbindelsen gerne skulle tilsluttes så begge PC'ere har adgang til den
via netværket.
Hvad skal jeg bruge for at det lettest komme til at fungere?

ISDN Forbindelsen er fra Teledanmark

/Magnus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-01-01 17:07

> Tilsluttes forbindelsen som et almindeligt modem via seriel porten eller
> skal den tilsluttes et netkort?

Hvis det drejer sig om Lasat Speed II skal den tilsluttes Seriel eller USB
porten

> [...]
den
> via netværket.
> Hvad skal jeg bruge for at det lettest komme til at fungere?

Win 98SE kan lave noget deling til en anden PC, men jeg har ikke leget med
det...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen