Halflife
Fra : Ernest

Dato : 23-01-02 19:21

Hej.
Er der nogen der kan hjælpe mig videre i Halflife?
Jeg er faktisk kun ved 1 mission, nemlig at komme op fra det smadrede
kontorkompleks.
Her jeg strandet ved en slags bagage-/rullebånd, og kan simpelthen ikke
komme videre.
Hjææælp..

--
Ernest

Fra : Spook

Dato : 26-01-02 02:25

Mit umiddelbare bud er, at du skal op på båndet. Desværre er jeg ikke helt
klar over, hvor du er, men du kan evt tage et screen dump (F5) og sende det
til: spook@tdcadsl.dk

MVH

Jens

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 26-01-02 03:01

On 23 jan 2002 Ernest enriched usenet with:

Du kan finde en walkthrough her:
http://www.pcgame.com/super/halflife/walk.htm

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi