Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nu må det sgu være nok
Fra : Clark Kent

Dato : 23-01-02 19:21

Hold så for h.............op med at bombardere denne gruppe med alle jeres
tåbelige spørgsmål, hvad man mener om det kamera..............og hvad skal
jeg købe og hvor skal jeg købe det henne..........og er det nu godt og er
det nu......................
SLUT
Flyt for h....................jeres dovne røve ned til fotohandleren og prøv
lortet!

--
Venlig hilsen/Best regards

Fra : Langgaard

Dato : 23-01-02 20:00

Hej

Det var vist en af de sure gamle mænd !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : ole thofte

Dato : 23-01-02 19:56

hej clark queens
Jeg kunne forresten godt forestille mig, at du har en masse viden om
digitalkameraer. Jeg har lige været hos fotohandleren og spurgt på et
digitalkamera. Han foreslog en masse forskellige og det virkede totalt
uoverskueligt. Så vil du ikke nok alligevel fortælle hvilket kamera du synes
jeg skal købe. Jeg fotograferer til husbehov og vil ikke bruge mere end
4-7000 kr max på købet. Hvad skal det så være? Og hvor er det billigst at
købe - og hvem har den bedste service?. Det må forresten heller ikke være
for indviklet at betjene. Har jeg brug for zoom til noget og hvor mange
pixels skal der være?
mvh ole thofte

Fra : Bent S. Falkenberg

Dato : 23-01-02 20:51

Clark Kent!
jeg vil bede dig OMGÅENDE ændre dit sprogbrug - her i gruppen.
Det er ikke spor rart at skulle læse den slags - her.
Det ødelægger lidt af fornøjelsen man får ved læsning af gode indlæg og de
mange gode hints.
Spring over det du ikke giver læse.
med venlig hilsen
Bent S. Falkenberg
nytilkommen her.

Fra : Thøger Terp

Dato : 23-01-02 21:07

Bent S. Falkenberg <falkenbg@post4.tele.dk> wrote:

> Spring over det du ikke giver læse.

Enig!

/Thøger
--
http://www.macnyt.dk
Hvis du vil vide noget om rigtige computere

Fra : Christian H

Dato : 23-01-02 22:19

"Thøger Terp" <seneca@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Enig!
ENIG!
Mig er det ligegyldigt at der ofte bliver stillet disse "købsråd's"
spørgsmål. Har selv spurgt for ikke så længe, så jeg holder _ikke_ med
Cloark Kent(så passer navnet til sproget! Udelukkende sat ind for humor'ens
skyld, mig generer hans ordvalg skam ikke). Men at folk skriver til ham at
han skal ignorere 30 indlæg, uden selv at kunne ignorere hans 2 undrer mig
sq lidt! Eller endnu værre at begynde at sende klager til hans udbyder.
Sikke et hårdt liv man må have, hvis man mener at der skal klages i dette
tilfælde!

Christian H

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-01-02 23:56

Christian H wrote:

> [...]
> undrer mig sq lidt! Eller endnu værre at begynde at sende klager
> til hans udbyder. Sikke et hårdt liv man må have, hvis man mener

Nu forholder det sig sådan, at "superhelten", er en UseNet troll, der
kun er ude på at skabe ballade, og da han selv bruge frasen "Nu må det
sgu være nok", så synes jeg at det er ok, at jeg tager ham på ordet..!

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : MICHAEL VOSS

Dato : 26-01-02 20:58

"Bent S. Falkenberg" <falkenbg@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er ikke spor rart at skulle læse den slags - her.
> Det ødelægger lidt af fornøjelsen man får ved læsning af gode indlæg og de
Det kunne du eventuelt også gøre, Narrøv.

Med vemmelig hilsen Michael Voss

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-01-02 21:32

Clark Kent wrote:

> Hold så for h.............op med at bombardere denne gruppe ...cut

Klage afsendt til: news@sunsite.dk & abuse@orangenet.dk

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : Christian H

Dato : 23-01-02 21:59

> Klage afsendt til: news@sunsite.dk & abuse@orangenet.dk

Hvad klager du over? h'et? punktummerne?

> FUT: news:dk.admin.netikette

Jaja, fut du bare løs! Du var vel klar over at den var langt ude! Og for
ikke at læse svar, så er det nemmest at futte afsted, ikke sandt?

Christian H

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-01-02 22:47

Christian H wrote:

> Jaja, fut du bare løs! Du var vel klar over at den var langt ude!
> Og for ikke at læse svar, så er det nemmest at futte afsted, ikke
> sandt?

Næ - hvis du havde fulgt mit FUT til news:dk.admin.netikette - så havde
jeg svaret dig der, det er nemlig en af de 22 grupper, som jeg abonnerer
på og deltager i....!

Og der ville dit indlæg være on-topic, det er det ikke i denne gruppe,
og nu vil du nok svare, at det er mit indlæg heller ikke, det er ganske
korrekt, og det er netop grunden til at jeg FUT'ter.

Et FUT (som betyder Follow Up To), er ikke en straf eller et argument,
det er en måde at vise hensyn til dem, der abonnerer på denne gruppe for
at snakke om fotografi, kort sagt, et FUT oplyser en mere passende
gruppe, hvor vi evt. kan forsætte debatten.

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : ole thofte

Dato : 23-01-02 21:53

Hov Clank,
jeg glemte forresten at spørge: hvilket hukommelseskort ska jg købe. Der
er utrolig mange mærker og det er svært at finde det bedstge og billigste.
Hvad vil du foreslå?
På forhånd tak!
vh ole thofte

Fra : Christian H

Dato : 23-01-02 22:06

"ole thofte" <ole.thofte@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> er utrolig mange mærker og det er svært at finde det bedstge og billigste.

Kan du ikke spørge om noget mere Ole?
Jeg er sikker på at dine platheder, først bliver hylende morsomme, ved
tredie postning!

Christian H