Hvad hedder sangen (Stay?)
Fra : Jonas Mellquist

Dato : 23-01-02 17:49

Jeg leder efter både kunstneren og titlen på en sang der spilles meget ofte
i radioen for tiden (p3 i hvert fald)

Den er sådan stille og rolig og der synges tit "Staaaay" (altså Stay)

Håber nogen kan gætte hvilken sang jeg snakker om udfra dette.. ellers må
jeg bare vente til jeg hører den igen

-Jonas

Fra : Lars Petersen

Dato : 23-01-02 17:58

> Jeg leder efter både kunstneren og titlen på en sang der spilles meget
ofte
> i radioen for tiden (p3 i hvert fald)
>
> Den er sådan stille og rolig og der synges tit "Staaaay" (altså Stay)

Du kan også prøve at se om du kan finde den på P3's playlists.

www.dr.dk/p3

/lars

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 23-01-02 18:12

det har jeg prøvet... - Jeg har jo kun ordet Stay og gå ud fra..

-Jonas

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-01-02 18:14

On Wed, 23 Jan 2002 17:49:10 +0100, "Jonas Mellquist"
<Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> wrote:

> [...]
>
>Den er sådan stille og rolig og der synges tit "Staaaay" (altså Stay)
>
>Håber nogen kan gætte hvilken sang jeg snakker om udfra dette.. ellers må

Det kunne meget vel være "Saybia - The Second You Sleep".

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Wertigo

Dato : 23-01-02 18:12

Jonas Mellquist <Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7QB38.4384$XA5.529569@news000.worldonline.dk...
> [...]
>
> Den er sådan stille og rolig og der synges tit "Staaaay" (altså Stay)
>
> Håber nogen kan gætte hvilken sang jeg snakker om udfra dette.. ellers må

Jeg er ret sikker på, at der er tale om titelnummeret fra Saybia's nye plade
"The Second You Sleep".

MvH Mikkel

Fra : MetalMickey

Dato : 23-01-02 19:09

Det kunne osse være ex-Suede guitarist Bernard Butler?? han har lavet en fed
sang som hedder Stay...

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : eMJay

Dato : 24-01-02 03:56

Selvom det er en gammel sag har jeg hørt den et par gange på det seneste på
P3

Lisa Loeb med Stay??

eMJay

Fra : Mette

Dato : 24-01-02 14:16

Kunne det mon være med det nye danske band Envelope? De har lavet en sang
der hedder stay.
Aha har også lavet en - staaayyy don't just walk awaaayyy. Måske den hedder
summer moved on.

Fra : Nick Christensen

Dato : 24-01-02 08:49

> Den er sådan stille og rolig og der synges tit "Staaaay" (altså Stay)

Kunne det være "Stamina feat. Lois - Stay With Me" ?!

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Rhythm

Dato : 24-01-02 15:24

> [...]
>
> Den er sådan stille og rolig og der synges tit "Staaaay" (altså Stay)
>
> Håber nogen kan gætte hvilken sang jeg snakker om udfra dette.. ellers må

Hvis der blev sunget: Staaaay wiiiith meeee (stay with me) kan det være at
P3 har været
nostalgiske og har spillet det gamle nummer: Shakespears Sister - Stay
Den har tit dunret over både P3 og Radio2

Rhythm

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 24-01-02 15:35

> [...]
ofte
> i radioen for tiden (p3 i hvert fald)
>
> Den er sådan stille og rolig og der synges tit "Staaaay" (altså Stay)

Hvad med Travis's "Sing" (det kunne jo være du havde hørt forkert, det
gjorde jeg ihvertfald, indtil jeg fik pladen :0) )

Den er bestemt stille og rolig og der synges "Sing" ret tit.

Kåre

Fra : Frøns

Dato : 24-01-02 18:47

Swan Lee - Stay Tonight?

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 26-01-02 22:07

Wow wow wow...
Sikke mange forslag

Det var den med Saybia jeg ledte efter - mange tak for alle forslagene :)

-Jonas

Fra : Rhythm

Dato : 27-01-02 11:32

> Wow wow wow...
> Sikke mange forslag
>
> Det var den med Saybia jeg ledte efter - mange tak for alle forslagene :)
>
> -Jonas

Jaaa der findes mange numre der har noget med Stay at gøre

Rhythm