DVD tilbuds film
Fra : Jesper Winding

Dato : 23-01-02 18:22

var lige en tur forbi dvdoo - men jeg er ret sikker på at det er generelle
tilbud - anyway, vil ha' opdateret mit bagkatalog, og det kan jeg jo ligeså
godt gøre billigt
Der var en del mere, men dette er lige hvad jeg faldt over.

Hvad vil i anbefale hvis man nu skulle ha' 2 eller 3 stk

Pulp Fiction 99,-
Dead Man Walking 99,-
Billy Elliot 129,-
Hjælp, Jeg Er En Fisk 99,-
O Brother, Where Art Thou 99,-
Raging Bull (2 disc) 129,-

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-01-02 18:39

Jesper Winding skrev:

> Hvad vil i anbefale hvis man nu skulle ha' 2 eller 3 stk

Jeg ville i al fald gå uden om Pulp Fiction, der som bekendt kommer i en
ny udgave snart. Billy Elliot og O Brother ville nok være de film, jeg
ville investere i.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Søren Blom

Dato : 23-01-02 20:06

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i

> Jeg ville i al fald gå uden om Pulp Fiction, der som bekendt kommer i en
> ny udgave snart. Billy Elliot og O Brother ville nok være de film, jeg
> ville investere i.

Har du børn i huset, så helt klart "hjælp, jeg er en fisk". Pulp Fiction vil
jeg under alle omstændigheder går langt uden om (bare min smag), men Billy
Elliot er også en ok film.
Men inden at du bestille filmene, så har den lokale Fredgaard de samme film
til 99 kr. stykket hvis du har sådan en i nærheden, så spare du portoen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-01-02 20:15

Søren Blom skrev:

> Har du børn i huset, så helt klart "hjælp, jeg er en fisk".

Tja, måske. Jeg synes ikke, den ser særlig imponerende ud. Men jeg er
selvfølgelig heller ikke i målgruppen.

> Men inden at du bestille filmene, så har den lokale Fredgaard
> de samme film til 99 kr. stykket hvis du har sådan en i
> nærheden, så spare du portoen.

Portoen er dog til at leve med, eftersom den er gratis hos Dvdoo.

Fra : Per Kristensen

Dato : 24-01-02 09:20

> Jeg ville i al fald gå uden om Pulp Fiction, der som bekendt kommer i en
> ny udgave snart. Billy Elliot og O Brother ville nok være de film, jeg
> ville investere i.

Jeg er normalt stor fan a Coen brødrerne, og købte derfor O Brother på DVD,
men damn hvor blev jeg skuffet. Den er for mærkelig og er ikke særlig sjov.

Fra : KNL DtP

Dato : 23-01-02 20:12

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad vil i anbefale hvis man nu skulle ha' 2 eller 3 stk

Jeg ville tage Silence of the Lambs til 130 kr. Gennemført flot
film, som desværre har fået en dum efterfølger (Hannibal). Hobkins og Foster
fik begge en Oscar for deres præstation i filmen.
ready-when-you-are-sgt.pembry.wav

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Sandra Larsen

Dato : 23-01-02 23:19

> Hvad vil i anbefale hvis man nu skulle ha' 2 eller 3 stk?

Pulp Fiction er helt klart en af de film, man BØR eje...
((selvom jeg ved at der er en ny version på vej, anbefaler jeg dig
at købe den originale Pulp Fiction))
Meget, meget flot film, som satte helt nye "regler" i filmverdenen.

Selve opbygningen af filmen er jo dybt imponerende.
Samuel L. Jackson spiller SÅ fantastisk, og resten af skuespillerne
gør også et meget, meget imponerende stykke arbejde.
Af de øvrige skuespillere kan nævnes:
John Travolta
Uma Thurman
Bruce Willis
og selvfølgelig Hr. Quentin Tarantino selv.

Jeg forstår at der er folk, der ikke bryder sig om filmen;
Det kræver et godt overblik at se Pulp Fiction.

En film skal have en indledning, en handling og en afslutning. Men ikke
nødvendigvis i den rækkefølge.

Sandra Loretta Larsen

Fra : kevin vilhelmsen

Dato : 24-01-02 00:06

23/01/02 23:18sandraloretta@hotmail.comSandra Larsen

> [...]
> Det kræver et godt overblik at se Pulp Fiction.
>
> En film skal have en indledning, en handling og en afslutning. Men ikke

Underforstået at dem der godt kan lid PF har et godt overblik?

Nå men det må du jo selv om, i øvrigt enig; stærk film god Travolta, om den
satte nye regler, er nok tvivlsomt.

Kevin

Fra : Kim Frandsen

Dato : 24-01-02 21:01

On Wed, 23 Jan 2002 23:18:47 +0100, "Sandra Larsen"
<sandraloretta@hotmail.com> wrote:

>Pulp Fiction er helt klart en af de film, man BØR eje...

Ja, det kan vi da sikkert godt blive enige om, men hvor kan man købe en
R2 version med engelske undertekster? Den hos DVDOO er kun skandinavisk.
--
Live Long And Prosper,
Kim Frandsen - kim-frandsen@fabel.dk - ICQ# 9569527

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-01-02 23:40

"Sandra Larsen" <sandraloretta@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Pulp Fiction er helt klart en af de film, man BØR eje...
> ((selvom jeg ved at der er en ny version på vej, anbefaler jeg dig
> at købe den originale Pulp Fiction))

Hvorfor?

Den kommende DVD-udgave tilbyder mere ekstramateriale, men det er stadigvæk
den samme film.

> En film skal have en indledning, en handling og en afslutning. Men ikke
> nødvendigvis i den rækkefølge.

Ja, det sagde Godard jo. Men spørgsmålet er så, hvem sagde han det til?

MVH
Jens