Tele2 /get2net - ISDN
Fra : Torben

Dato : 10-01-01 12:13

Hej !

Jeg er ved at være godt træt af teledanmark, og overvejder derfor at skifte
til Tele2/get2net. Hvad er jeres erfaringer med dem ? Service osv.Er der
evt. andre teleselskaber som kan anbefales ?

Mvh.

Torben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-01-01 15:17

Torben skrev:

>Jeg er ved at være godt træt af teledanmark, og overvejder derfor at skifte
>til Tele2/get2net. Hvad er jeres erfaringer med dem ?

Jeg har haft dem i 2 dage. Det virkede fint begge de gange jeg
blev ringet op.

Jeg troede at nummervisning automatisk var med i abonnementet.
Det mener eg at jeg har læst. Men det er det ikke. Det kan fås i
en pakke til 20 kr. om måneden. Grumpf!

Jeg har i lang tid stort set altid trykket 1001, og det har
aldrig givet problemer.

XFut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-01-01 18:09

Bertel Lund Hansen skrev:

>XFut dk.admin.netikette
>(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

Beklager, min signatur gik amok i dag.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 10-01-01 18:32

Ditto her !!

Så kan man jo bare skifte ville den gode Teledanmarkmand vel sige, han læser
også denne gruppe og han har helt ret ?

Ville også gerne høre om Tele 2

Hilsen Lars Lauritzen

Fra : Booggyman

Dato : 10-01-01 21:14

> [...]
> til Tele2/get2net. Hvad er jeres erfaringer med dem ? Service osv.Er der
> evt. andre teleselskaber som kan anbefales ?

jeg har bestilt bestilling matriale via deres hjemmeside (konvertering +
fast 1001), det kom 1 mdr. senere!!!
i mellemtiden havde jeg ringet, og fik matriale dagen efter.
det blev faxet ind (kunne man via det nr. der var på bestillingsseddel) d.
21 Dec.

Ringede til dem igår og forhørte mig om hvad de gik og lavede, da jeg ikke
havde hørt noget. efter 2 min.= faxen var kommet i en "forkert bunke" og jeg
ville hører noget om max en uge.

jeg har haft get2net i snart 3 år og det har kørt godt, indtil 2-3 månder
siden, da gik det galt specielt i nyhedsgrupper, medd. kom ikke frem hverken
fra mig til andre servere eller fra andre servere til get2net
og i de binære forsvinder billeder inden der er gået 24 timer- det er gået
MEGET ned ad bakke, jeg håber at det kommer til at gå op igen- specielt nu
da jeg har bestilt 1001 som fast.

deres 1818 (nummeroplysning) kunne ikke give mig nummeret til computerCity i
Næstved, men et opkald til 118 (TDK) og jeg fik numret med det samme-
butikken er godt nok nyåbnet, men da ikke inden for de sidste 30 dage!! for
dårligt- jeg er selvfølgelig blevet bonnet for opkaldet selvom de ikke kunne
lev. den vare jeg har købt

men jeg bliver der- så må vi jo se om det bliver bedre.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-01-01 00:44

Booggyman skrev:

>deres 1818 (nummeroplysning) kunne ikke give mig nummeret til computerCity i
>Næstved

Brug dog et opslag på nettet; det koster et par øre, det andet
koster 10-15 kr.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-01-01 15:57

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Brug dog et opslag på nettet; det koster et par øre, det andet
> koster 10-15 kr.

jep,,

det andet er for dumt!

Degulesider.dk har faktisk de samme oplysninger som nummeroplysningen sidder
med!

www.dgs.dk

Alle fastnet numre, mobil

fx. kunne jeg lige slå hurtigt op:

Computer City Siba A/S Tlf 70 15 80 00
Fax 55 74 00 91 Vestergårdsvej 18
4700 Næstved

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 10-01-01 21:17

jeg har siden julis dn fra tele2 , det er bare et fornøjelse, også deres
service.-0 problemer!
M.v.h. bernd