OS X og LaCie SCSI brænder
Fra : Jesper

Dato : 23-01-02 17:48

Er der nogen måde at få Toast 5.1.1 til at genkende en LaCie SCSI brænder i
OS X? Jeg kan sagtens mounte CDer og en ekstern LaCie SCSI harddisk og Toast
5.1.1 kan også genkende og brænde fra SCSI brænderen i OS 9.2.2
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-01-02 18:04

Jesper <pinebox@myrealbox.com> wrote:

> Er der nogen måde at få Toast 5.1.1 til at genkende en LaCie SCSI brænder i
> OS X? Jeg kan sagtens mounte CDer og en ekstern LaCie SCSI harddisk og Toast
> 5.1.1 kan også genkende og brænde fra SCSI brænderen i OS 9.2.2

<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=12539&db=mac>

<icq:131382336>

Fra : Jesper

Dato : 23-01-02 19:19

in article 1f6h62s.1oll2qeex9ym5N%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert
Knudsen at spam@reippuert.dk wrote on 23/01/02 18:04:

> <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=12539&db=mac>
<
Og ligelidt hjælper SCSI helper!

Fra : Ole Lahm

Dato : 24-01-02 00:12

In article <B874BD30.8DA5%pinebox@myrealbox.com>, Jesper
<pinebox@myrealbox.com> wrote:

> in article 1f6h62s.1oll2qeex9ym5N%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert

> <
> Og ligelidt hjælper SCSI helper!

Tjek ReadMe til SCSI helper vedr. afinstallering.

Der står to filer der skal fjernes, når dette er gjort geninstalleres
SCSI helper.

Det har hjulpet her.

Desuden er OS X meget mere følsom med hensyn til den rette SCSI
terminering end OS 9.x.

Jeg måtte bytte helt om på min SCSI chain for at få det til at virke
under OS X.

Hilsen

Ole Lahm

Fra : DeHunto

Dato : 24-01-02 10:08

> Desuden er OS X meget mere følsom med hensyn til den rette SCSI
> terminering end OS 9.x.
>
> Jeg måtte bytte helt om på min SCSI chain for at få det til at virke
> under OS X.

På hvilken måde byttede du om....? Jeg har ligeledes problemer med at Toast
5.1.1 quitter umiddeldart efter at den er startet op. Jeg har prøver at af
installere alt der tilhøre toast og gen installere men med samme resultat.

Fra : Ole Lahm

Dato : 27-01-02 16:59

In article <B8758D9B.21B7%dan@adsistance.dk>, DeHunto
<dan@adsistance.dk> wrote:

> [...]
> installere alt der tilhøre toast og gen installere men med samme resultat.

Det var et rent hardware problem.

Jeg startede simpelthen med at fjerne alle andre SCSI enheder og kun
koble brænderen til samt udstyre denne med en AKTIV SCSI terminator.

Så virkede det - hurra. Hvis så man stadig vil have sine andre SCSI
ting sat til er der, så vidt jeg ved, kun slave metoden der virker; en
på af gangen og test til man finder den rigtige sammensætning.

Håber det hjælper.

Ole

Fra : Jesper Ø

Dato : 27-01-02 17:29

in article 270120021658392289%ollie@whatdoyouthink.com, Ole Lahm at
ollie@whatdoyouthink.com wrote on 27/01/02 16:58:

> [...]
> ting sat til er der, så vidt jeg ved, kun slave metoden der virker; en
> på af gangen og test til man finder den rigtige sammensætning.

Det må jeg prøve

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-01-02 18:16

Jesper Ø <no@reply.here> wrote:

> in article 270120021658392289%ollie@whatdoyouthink.com, Ole Lahm at

> Det må jeg prøve

Jeg synes at der mangler nogle bogstaver i dit efternavn Ørsted ?? 8-D

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/