Gigaset 3070 - USB-driver til Windows 2000~
Fra : "Sture Freudenreich"

Dato : 09-01-01 17:17

Er der nogen som har, eller har hørt om, en driver til Windows 2000, så
Gigaset 3070 kan tilsluttes via USB-porten?

Sture

Venligst skriv til:
sture@it.dk

--
Posted from cicero2.cybercity.dk [212.242.40.53]

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 09-01-01 17:25

""Sture Freudenreich"" <sture@it.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har, eller har hørt om, en driver til Windows 2000, så
> Gigaset 3070 kan tilsluttes via USB-porten?

Jeg fik for ca. en måned siden en mail fra Siemens, hvor de skriver at de
forventer at den er klar i april/maj 2001
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv, og ikke TDC Internet"

Fra : Johnny Madsen

Dato : 10-01-01 23:14

Er det også fil: SMNSUSB.sys samt SMNSTRNS.sys du leder efter?
mvh johnny

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 11-01-01 09:15

"Johnny Madsen" <johnnymadsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er det også fil: SMNSUSB.sys samt SMNSTRNS.sys du leder efter?
> mvh johnny

Husker det ikke, men når du siger det skal det nok passe. Under alle
omstændigheder kommer driveren efter planen i april/maj.