Fejl! Hvad betyder dette ?
Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 23-01-02 18:11

Når jeg vil gå ind på mit forum for jeg følgende fejl:

Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or
`T_NUM_STRING' in /www/docs/users/frontpage/phpBB/auth.php on line 121

Warning: Failed opening 'language/lang_.php' for inclusion
(include_path='.:/usr/local/lib/php') in
/www/docs/users/frontpage/phpBB/functions.php on line 1350

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in
/www/docs/users/frontpage/phpBB/functions.php on line 229

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in
/www/docs/users/frontpage/phpBB/functions.php on line 230

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in
/www/docs/users/frontpage/phpBB/functions.php on line 230
Unable to query db!

Det skete bare uden ændringer. Er det noget jeg kan lave om på? Eller er det
min udbyder den er gal hos?

Vh
CCJ

Fra : Niels Andersen

Dato : 23-01-02 19:58

"Carsten C. Jensen" <CCJ-dk@mail.dk> wrote in message
> Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or
> `T_NUM_STRING' in /www/docs/users/frontpage/phpBB/auth.php on line 121

Hvad står der på linje 120 og 121 i den nævnte fil?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 23-01-02 20:16

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> "Carsten C. Jensen" <CCJ-dk@mail.dk> wrote in message
>
> Hvad står der på linje 120 og 121 i den nævnte fil?
>
> --
> Mvh.
>
> Niels Andersen

På linje 120 og 121 står der følgende:

$allow_sig = $myrow["allow_sig"];
" $allow_namechange = $myrow["allow_namechange"];

Det har hele tiden virket, lige pludseligt kom den nævnte fejl bare.

Mvh
CCJ

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 23-01-02 20:23

"Carsten C. Jensen" <CCJ-dk@mail.dk> skrev

> På linje 120 og 121 står der følgende:
>
> $allow_sig = $myrow["allow_sig"];
> " $allow_namechange = $myrow["allow_namechange"];
>
> Det har hele tiden virket, lige pludseligt kom den nævnte fejl bare.

er det en trykfejl at der er et " foran linie nr.2?

--
Take Care
Kim Emax

Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 23-01-02 20:36

"Kim Emax - ayianapa.dk" <newsgroup@sletdette-ayianapa.dk> wrote in message

> [...]
> http://www.ayianapa.dk
> Køb din vin online på http://www.gmvin.dk,
> Danmarks måske mest avancerede VinWebShop

Arh!! Du er en total geni Kim!! Jeg vil takke dig 10000 gange!! Jeg har
fuldstændigt overset " !

Tak for din opmærksomhed.

Nu vil jeg så spørge dig. hvordan kan et " komme ind der lige pludseligt og
lave rav i det hele ?

Venlig Hilsen
CCJ

1000000 Tak!! Du har reddet min aften!

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-01-02 22:42

On Wed, 23 Jan 2002 20:36:05 +0100, "Carsten C. Jensen"
<CCJ-dk@mail.dk> wrote:

>Nu vil jeg så spørge dig. hvordan kan et " komme ind der lige pludseligt og
>lave rav i det hele ?

Nogen har måske prøvet at udkommentere linjen ved at skrive # først -
men så ramt tasten ved siden af og skrevet " i stedet for # ?

--
- Peter Brodersen

Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 23-01-02 23:31

> [...]
> http://www.ayianapa.dk
> Køb din vin online på http://www.gmvin.dk,
> Danmarks måske mest avancerede VinWebShop

Tusind tak! Det var lige der fejlen lå..

Må jeg så spørge om, hvordan et " kan komme til at sidde der helt af sig
selv?

mvh
CCJ