Boomtown-klage
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 23-01-02 17:10

Hvad fanden gør man, når man bliver banned for evigt og
systemet ikke fortæller noget om det?

[vedhæftet BT-svar på klage over ban]

Ban sager
[Opret ny sag]
Her kan du klage over en eventuel banning fra vores
gameservere. Det er faktisk vigtigt, at du gør dette, da dit
won id ellers vil forblive bannet fra serverne.
Aktuel sag
[Rediger] [slet]
Sags nr 1728
Won **********
Nick [st~dk]snipperdrengen
Server BT 16
Begrundelse Lørdag 19. januar blev jeg banned permanently
for 1 (et) teamkill. Jeg har ikke gjort det før. Er det
rimeligt? vh/Troels (pialykke@get2net.dk)
Dato 2002-01-23 17:04:11

Der er i øjeblikket ingen sag på won : ********** Vi har
ikke registreret en ban sag med det opgivne won id. Såfremt
won id er rigtig og du mener at du er bannet, så kan dette
skyldes 2 årsager.
1. Du er automatisk bannet i dag af gameserverne pga.
teamkill, hvorved du ikke kan gøre andet end at vente
karentæne perioden ud. Denne information afleverer
gameserverne kun en gang i døgnet, hvorved at systemet ikke
kender detajlerne endnu. Karentæneperioden er i øjeblikket
på 4 uger. Prøv i morgen.
2. Du er blevet bannet af en admin og denne har endnu ikke
nået at oprette en sag i systemet. Prøv senere.

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-02 17:22

Det skal du ikke finde dig i på nogen som helst måde. Men på den anden sige
kan du også melde dig ud af Boomtown hvis du ikke er tilfreds med den
service de giver.

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 23-01-02 21:24

Det ligger jo ligesom i sagen. Drengen ville ikke bekymre sig om
forbandelsen, hvis han ikke syntes Boomtown er interessant. Det hakker
sjældent og det er rart at høre døende danskere skrige og bande - på dansk.

Spørgsmålet er kun, hvad @£$/!.... han kan gøre, når han nu så nødig vil
finde sig i at blive bortvist for ET teamkill.

vh/Torben

Fra : Herold

Dato : 23-01-02 22:02

> [...]
>
> Spørgsmålet er kun, hvad @£$/!.... han kan gøre, når han nu så nødig vil
> finde sig i at blive bortvist for ET teamkill.

Hej Torben.

Er han bannet for teamkills er det ikke permanent, men i 14 dage.

/Jacob

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 23-01-02 23:41

Jeg så, da det skete. Den skrev "permanently"
vh/Torben

Fra : Herold

Dato : 24-01-02 10:57

> Jeg så, da det skete. Den skrev "permanently"

Så er det enten en fejlbesked, eller også er han bannet for noget andet.

Stod der udtrykkeligt teamkill? Der bannes permanent for snyd og programmer,
der "hjælper" spilleren.

Stik mig wonID'et i en mail, og jeg skal se om jeg kan se hvad der er sket.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 23-01-02 18:39

BOOMTOWN SUCKS !!!!
De har overhovdet ikke styr på noget som helst

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-01-02 21:19

Hej

Og på grundlag af dine fantastiske argumenter erklære jeg
mig fuldstændig uenig.

hilsen

Peter

Fra : Jan

Dato : 23-01-02 20:41

On Wed, 23 Jan 2002 17:10:07 +0100, "Torben Abildgaard"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

>Hvad fanden gør man, når man bliver banned for evigt og
>systemet ikke fortæller noget om det?

Vent et par dage og se om det ikke forsvinder.
"Permanently banned" betyder sjældent "for evigt" i BT-regi.
Spil på en anden server imens, f.eks. Jubii's.
Og pas da på de TK!!!!!

/Jan

Fra : Esben

Dato : 23-01-02 22:22

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> 1. Du er automatisk bannet i dag af gameserverne pga.
> teamkill, hvorved du ikke kan gøre andet end at vente..

Hvad er et teamkill?

--
Esben

Fra : Klitgaard

Dato : 23-01-02 22:45

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er et teamkill?

Øh, hvad lyder det som om?

--
....Klitgaard

Fra : Esben

Dato : 24-01-02 00:21

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> "Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øh, hvad lyder det som om?

Er det når man skyder en på sit eget hold?

Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 24-01-02 02:06

yes

Fra : adrian

Dato : 24-01-02 02:30

Jeg gætter på du spiller UT på boomtown ik? du går sikkert dirkete hen til
den på opasia ik? hvad med at finde den på listen afs erver i spillet da jeg
aldrig! aldrig! nogen sinde ooplevet noget dårligt og jeg har spillet i ca 6
måneder.
jeg spiler på ctf(capture the flag) og alle de andre og jeg er blvet kivked
pga jeg skød en rokkie for mange gange og han blev sur og voted kicked mig.
og ja det betdyer at man skdyer en på ens eget hold feks ned i lava så
personen dør eller ude i space så de dør osv
med venlig hilsen
adrian = thepuppetmasterrokkie.

Lars Haugaard Jensen <lhjensen64@Qhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:g6J38.3327$Eu2.520647@news010.worldonline.dk...