Isdn-router og vis-nummer
Fra : FeZ

Dato : 08-01-01 21:39

Hej ng.

Jeg har fået en ISDN-router (Shiva AccessPort) som skal
bruges til opkobling til mit arbejde.

Routeren har 2 analoge porte som jeg bruger til mine
gamle telefoner.

Jeg har fået en ny (analog) telefon med indbygget
nummerviser, men jeg ser ikke noget nummer
når der ringes til den. Det skal lige siges
at jeg har vis-nummer service som en del
af mit ISDN-abonnement.

Er der nogen her der ved om min router
understøtter vis-nummer på de analoge porte
eller ej. Intel (som også er Shiva) har
ret ringe support på deres remote-produkter
så jeg er lidt på bar bund.

Men jeg har hørt at det er et fåtal af ISDN-routere
der har denne facilitet - hvorimod en hel del
ISDN-modems (herunder TDC's eget Lasat)
understøtter Vis-nummer på de analoge porte.

Håber der er nogen her der er klogere på
Shiva routere (og routere generelt) end jeg selv er (c:

--
FeZ

Fra : Henning

Dato : 09-01-01 21:27

>Er der nogen her der ved om min router
>understøtter vis-nummer på de analoge porte
>eller ej. Intel (som også er Shiva) har
Sandsynligvis ikke - den eneste "rigtige" router, som har CLID, er en
Zyxel P202.

Henning
hsb@image.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-01-01 22:15

> Sandsynligvis ikke - den eneste "rigtige" router, som har CLID, er en
> Zyxel P202.

Hvad med Eicon Diva Lan?
(Hvad er en "rigtig" router?)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet