Støj på analoge linier og ISDN
Fra : Dann Pedersen

Dato : 08-01-01 18:14

Hej

Er der nogen der har en eller anden tommelfingerregel der siger noget om
hvor meget man kan reducerer støjen på en analog linie ved at konverterer
til ISDN? Jeg tænker her på at man lader udstyret internt i huset forblive
analogt ved hjælp af en AB port. Der vil altså være tale om at det er en
analog linie internt i huset men en digital linie ud af huset.

Jeg er udmærket klar over at det naturligvis vil afhængige af kablingen inde
i huset, kvaliteten af det fremførte analoge kabel og så videre. Men er det
muligt at sige noget generelt, eller er det så situationsspecifikt at man
ikke kan svare på spørgsmålet?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Dann Pedersen

--
Besøg min private investeringsside på:
http://www.investeringsindex.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-01-01 19:10

> Er der nogen der har en eller anden tommelfingerregel der siger noget om
> hvor meget man kan reducerer støjen på en analog linie ved at konverterer
> til ISDN?

Stort set til 0% på selve linjen

> Jeg tænker her på at man lader udstyret internt i huset forblive
> analogt ved hjælp af en AB port. Der vil altså være tale om at det er en
> analog linie internt i huset men en digital linie ud af huset.

Det er jo en helt anden sag. Det afhænger af bl.a. af udstyret.

Ja, det vil jeg mene.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet