CS net!!
Fra : Ceelos

Dato : 23-01-02 16:07

Hej!

hvordan skifter jeg baner midt i et onlinespil (ligesom på alle de
offentlige servere)eller rettere kan man ikke sætte den til at automatisk
skifte bane for hvert 15 min eller ligendene nå det er min egen IP der står
som serveren, for det er lidt bøvlet at logge af og starte et nyt spil hvert
gang

svar evnt. på icq: 120979068

Fra : S3N80R

Dato : 23-01-02 17:54

On Wed, 23 Jan 2002 16:07:16 +0100, "Ceelos" <eros@mail.dk> wrote:

> [...]
>som serveren, for det er lidt bøvlet at logge af og starte et nyt spil hvert

Hejsa Ceelos,

Du skal skrive følgende:

changelevel <map name> - baneskift uden disconnecting spillere

mp_timelimit 20 - baneskift hvert 20.ende minut

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Ceelos

Dato : 23-01-02 20:22