PcAnywhere og isdn
Fra : Ole Heegaard

Dato : 07-01-01 23:34

Hej
Jeg har en Eicon Diva T/A modem. Nu vil jeg gerne køre PcAnywhere 9.0 men
kan ikke få det til at virke. Det virker fint når jeg bruger alm. modem.
Min isdn linje kan ikke kalde den anden pcér op. Hvad kan der være galt ??

Mvh
Ole Heegaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-01-01 23:55

> [...]
> Min isdn linje kan ikke kalde den anden pcér op. Hvad kan der være galt ??

Hvad er der i den anden ende (af telefoni-udstyr)?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Ole Heegaard

Dato : 08-01-01 00:01

Hej
Der sidder et alm. 56K modem.

Ole

Martin Højriis Kristensen <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93as3s$kj6$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-01-01 00:09

> Der sidder et alm. 56K modem.

Eicon Diva kan ikke kommunikere med analoge modemer da det er en ren
isdn-terminal.
Du kan bruge et analogt modem i en analog port.

Kig lidt på www.usenet.dk For det første quoter du elendigt, og for det
andet er det uhøfligt/upraktisk at cc'e i mail.

Fra : Ole Heegaard

Dato : 08-01-01 00:08

Tak for dit svar og undskyld hvis jeg er uhøflig.
Mvh
Ole Heegaard

Martin Højriis Kristensen <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93asvd$p8m$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-01-01 00:20

> Tak for dit svar og undskyld hvis jeg er uhøflig.

Det er ok, men du quoter stadig ikke ret godt