Simens 3030 ISDN & Simens 2015+ ???
Fra : Jens R. Wienberg

Dato : 07-01-01 01:49

Hej alle

Kan et af de kloge hoveder her på NG fortælle mig om
Gigaset 3030 ISDN og et Gigaset 2015+ comfort
kan fungere sammen, da jeg har Gigaset 2015 og ønsker
at skifte min Ascom Eurit 20 ISDN tlf. ud.

Jens Wienberg

Fra : J. S.

Dato : 07-01-01 11:25

"Jens R. Wienberg" <jens.wienberg@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Gigaset 3030 ISDN og et Gigaset 2015+ comfort
> kan fungere sammen, da jeg har Gigaset 2015 og ønsker
> at skifte min Ascom Eurit 20 ISDN tlf. ud.

Det kommer lidt an på hvad du mener med "fungere sammen" - de kører jo på to
separate linjer. Men, et håndsæt kan være tilmeldt flere baser og derfor
fungere på begge "baser", og på den måde kan du godt have gavn af dit 2000C
håndsæt fra 2015'eren på 3030 ISDN'en.