Pink Floyd The Wall - repremiere
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-01-02 14:40

Pink Floyd The Wall

Det er i år 20 år siden at Alan Parkers kultklassiker - Pink Floyd The
Wall
- havde Danmarks premiere.
I den anledning får filmen repremiere d. 31. maj - men inden da
præsenterer
Miracle Film og BioZonen en enestående særforestilling i:

BioCity Århus

Fredag d. 27. april 2002

Kl. 23.59

Og jeg har fået 6 stk
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Troels

Dato : 24-01-02 08:20

> [...]
> præsenterer
> Miracle Film og BioZonen en enestående særforestilling i:

10 stk på 11 række midtfor...

mvh
Troels

--
Slå et smut forbi min hjemmeside og
tjeck mit anlæg og filmsamling på:

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-01-02 16:29

On Thu, 24 Jan 2002 08:19:45 +0100, "Troels" <Troelsb@privat.dk>
wrote:

>10 stk på 11 række midtfor...
>
>mvh
>Troels
6 12 række midt for! Det bliver kanon!!
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Troels

Dato : 25-01-02 09:17

> 6 12 række midt for! Det bliver kanon!!
> Morten
> bowman@stofanet.dk

Jeg så lige at du har til Århus, jeg har til Imperial i kbh...
så vi mødes næppe, men alligevel total fed film

Troels