Ericsson ADSL modem og USB driver
Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 23-01-02 14:14

Hej i gruppen

Er der nogen af jer, der har haft held med at fremskaffe en USB driver til
det Ericsson HM220dp ADSL Modem jeg har fået til min ADSL forbindelse fra
TDC. Jeg kan ikke finde den nogen steder og Ericsson selv henviser til TDC
Zillion som ikke er til at få fat på!

Håber i kan hjælpe!

Mikkel Andreasen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 23-01-02 15:11

> [...]
> TDC. Jeg kan ikke finde den nogen steder og Ericsson selv henviser til TDC

I den dokumentation, der fulgte med min pakke står at TDC ikke understøtter
denne anvendelse.

Mvh
Peter

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-01-02 18:14

Wed, 23 Jan 2002 14:13:40 +0100, skrev Mikkel Andreasen, på 12 linier,
i <3c4eb7ba$0$62848$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

Prøv kik på Message-ID: <6tu93uco32mkmcucje5okpfa86r40s6230@4ax.com>

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 24-01-02 15:49

> Prøv kik på Message-ID: <6tu93uco32mkmcucje5okpfa86r40s6230@4ax.com>

Hvor finder jeg den?

Kan du ikke give mig emnet på den?

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-01-02 17:24

Thu, 24 Jan 2002 15:49:05 +0100, skrev Mikkel Andreasen, på 8 linier,
i <3c5020d4$0$95369$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Hvor finder jeg den?
>
>Kan du ikke give mig emnet på den?

Kik i Teledanmarks binær gruppe.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jakob Kvistgaard Nie~

Dato : 01-02-02 19:23

> Kik i Teledanmarks binær gruppe.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Karsten
> http://www.jyde.cc/
> ICQ: 14948433

8<----------

Er der nogen som har haft held til at finde denne driver? Jeg er ikke god
til det der med binære nyhedsgrupper.....

Mvh Jakob

Fra : HotRod#01 \( Morten ~

Dato : 07-02-02 05:17

Jeg bruger da Ericsson udstyr over USB og har da aldrig manglet nogen driver
?? Alt jeg skulle bruge var med på CD'en

MGJ

Fra : Karsten Andersen

Dato : 07-02-02 07:48

Thu, 7 Feb 2002 05:16:46 +0100, skrev HotRod#01 ( Morten G. Jensen ),
på 23 linier, i <3c61ffa6$0$89121$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Jeg bruger da Ericsson udstyr over USB og har da aldrig manglet nogen driver
>?? Alt jeg skulle bruge var med på CD'en

Ikke alle fik den CD

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jakob Kvistgaard Nie~

Dato : 07-02-02 21:56

> Ikke alle fik den CD
>
> --
> Med venlig hilsen
> Karsten

Jeg vil gerne lige spørge på vegne af en anden: Hvad er problemet i at få
det til at virke? Er der noget specielt man gøre?

Mvh Jakob