NT-boks
Fra : Drews Olesen

Dato : 06-01-01 20:17

Hej

Hvis man tegner et isdn-abonnement hos en anden udbyder end Tele DK, hvem
står så for NT-boksen?

Har de konkurrenrende firmaer disse, eller får man den fra Tele DK?

Kan man evt. købe en NT-boks - i så falde, hvad er prisen?

VH
Christian

Fra : Booggyman

Dato : 06-01-01 21:13

det er stadig teledanmark der lev. NT-boksen
ihvertfald hos get2net (tele2)
man skal selv hente den i en teleDK butik hvis man altså selv vil lave det
uden besøg af tekniker

--
fjern tal fra email så skulle den virke

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-01-01 22:17

Drews Olesen skrev:

>Hvis man tegner et isdn-abonnement hos en anden udbyder end Tele DK, hvem
>står så for NT-boksen?

TD. Ligesom ledningerne hen til dit hus, ejer de også
indgangstikket og en evt. NT-boks.

Bertel
--
Min usenetstatistik er blevet opdateret. Se min
Hjemmeside: http://lundhansen.dk/bertel/