Nummeret er optaget - tryk 5 ???
Fra : -= Texas =-

Dato : 05-01-01 17:22

Jeg har i et stykke tid haft ISDN DIVA Eicon, men siden da
har jeg ikke fået mulighede for, at trykke 5 når der var optaget
hos den man ringede til. Er der et sted man skal sætte sit modem
op til dette, eller er det noget som man skal tilmelde sig ??

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 05-01-01 18:49

"-= Texas =-" <box2600@XXXhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos den man ringede til. Er der et sted man skal sætte sit modem
> op til dette, eller er det noget som man skal tilmelde sig ??

Privat Notering er pt. ikke implementeret på ISDN-nettet

Med venlig hilsen
Kasper Bøggild
Repræsenterer selv

Fra : -= Texas =-

Dato : 05-01-01 21:30

> Privat Notering er pt. ikke implementeret på ISDN-nettet
>
> Med venlig hilsen
> Kasper Bøggild
> Repræsenterer selv

Min kærste er så desperat efter denne funktion, at hun er gået med til,
at jeg kan få ADSL, hvis hun kan få tryk-5-funktionen. Jeg ved godt dette
ikke er en ADSL-gruppe, men er det muligt at få den funktion på ADSL ??

Fra : Allan Olsen

Dato : 05-01-01 00:38

-= Texas =- <box2600@XXXhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:935b0h$7pr$1@news.cybercity.dk...

> Min kærste er så desperat efter denne funktion, at hun er gået med til,
> at jeg kan få ADSL, hvis hun kan få tryk-5-funktionen. Jeg ved godt dette
> ikke er en ADSL-gruppe, men er det muligt at få den funktion på ADSL ??

Både ja og nej.

NEJ: ADSL er ikke et telefoni-system, men en fast forbindelse til din
udbyder.

JA: Hvis du konvertere din ISDN forbindelse tilbage til PSTN (analog) kan du
igen benytte tryk-5.

Men det koster at konvertere tilbage, så vidt jeg ved.

Allan Olsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-01-01 01:18

Fri, 5 Jan 2001 21:30:20 +0100, skrev "-= Texas =-"
<box2600@XXXhotmail.com>:

>Min kærste er så desperat efter denne funktion, at hun er gået med til,
>at jeg kan få ADSL, hvis hun kan få tryk-5-funktionen. Jeg ved godt dette
>ikke er en ADSL-gruppe, men er det muligt at få den funktion på ADSL ??

ADSL har ikke noget med telefoni at gøre, så konvertere tilbage til
PSTN, så burde det ikke være noget problem.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-01-01 18:04

> Privat Notering er pt. ikke implementeret på ISDN-nettet

Jo, det er det nu. Det virker ihvertfald fint her hos mig.
Det kræver selvfølgelig at du har noget udstyr der kan klare det, og det
tror jeg ikke Eicon'en kan. Desuden er der heller ikke en stemme der siger
"tryk 5..." men derimod (hos mig) en ekstra knap der skal trykkes på.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 07-01-01 18:14

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:93a7hr$9oj$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> tror jeg ikke Eicon'en kan. Desuden er der heller ikke en stemme der siger
> "tryk 5..." men derimod (hos mig) en ekstra knap der skal trykkes på.

Aha Jeg går ud fra det er på 2060'eren? Hvilken knap? Og hvad skriver
displayet? Min 3075 gør det ikke!
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv, og ikke TDC Internet"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-01-01 18:21

> Aha Jeg går ud fra det er på 2060'eren? Hvilken knap? Og hvad skriver
> displayet? Min 3075 gør det ikke!

Der står Callback under en af softkeys'ne på håndsættene. Den trykker man
på.
Men man skal pt abonnere på tjenesten (den skal ihvertfald oprettes, jeg
husker ikke prisen)