forskel på 6210'ere...
Fra : Anders Larsen

Dato : 23-01-02 12:48

Nu har min kæreste lige fået en 6210, magen til min...og dog...

Mit display er "kornet" i baggrunden, og hendes er helt fint og blankt?
Hendes er en væstenligt nyere model, men er "kornene" nogen der kan fjernes
ved software opgradering eller findes der en skuljt menu til den slags?

Mvh Anders Larsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-01-02 14:06

Anders Larsen skrev:

> [...]
>ved software opgradering eller findes der en skuljt menu til den slags?

Det er en forskellighed i hardwaren, de to displays er simpelthen ikke
ens. Jeg var selv heldig at få en 'ikke-kornet'.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Christian Larsen

Dato : 23-01-02 17:53

Jep, det er korrekt. Forskellige HW leverandør, den første kunne simplethen
ikke levere nok display's.

m.v.h.
Chris.

Fra : Nick Christensen

Dato : 24-01-02 08:15

> Jep, det er korrekt. Forskellige HW leverandør, den første kunne

Jeg var så heldigt at få et kornet. Jeg syntes displayet er mere klart og
tydeligt at kigge på.

Alle de første leverede 6210'er havde afaik "kornet" display.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Anders Larsen

Dato : 24-01-02 12:40

Nick Christensen <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2oc9f$8ue$1@news.cybercity.dk...

> Jeg var så heldigt at få et kornet. Jeg syntes displayet er mere klart og
> tydeligt at kigge på.
>
> Alle de første leverede 6210'er havde afaik "kornet" display.

Jeg vil give dig ret så langt at det er mere tydeligt at kigge på, det
opdatere hurtigere, hvis man f.eks. bladre menuerne hurtigt igennem. Men jeg
synes alligevel at det "blanke" er pænere.

Men okay, så fik jeg da nysgerigheden stillet :)

Mvh Anders