Hjælp: rækkefølge af felter i formular
Fra : Nlin

Dato : 23-01-02 11:25

Hej
Jeg har lavet en FORM med en masse felter, og disse hører sammen i
grupper, men når jeg får en mail med svaret fra formularen står de så
vidt jeg kan se i helt vilkårlig rækkefølge.

Findes der en måde at styre dette ?

på forhånd tak

med venlig hilsen

Niels Linneberg

--
www.atempo.dk
OZ2ABU

Fra : Mickey

Dato : 23-01-02 15:06

Nlin <nliuse@mail.dk> wrote in

> Findes der en måde at styre dette ?

bruger du formmail ? - i så fald er der en sort option, ka ikke huske
syntaksen dog...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/apg - hvis du trænger til nyt password!

Fra : Nlin

Dato : 23-01-02 16:20

On Wed, 23 Jan 2002 14:06:08 GMT, Mickey <003@susie.dk> wrote:
snip....

>bruger du formmail ? - i så fald er der en sort option, ka ikke huske
>syntaksen dog...

Ja, jeg bruger form mail, men SORT sorterer kun de forskellige typer
form.elementer så vidt jeg kan se...

med venlig hilsen

Niels Linneberg

--
www.atempo.dk
OZ2ABU

Fra : Mickey

Dato : 23-01-02 18:59

Nlin <nliuse@mail.dk> wrote in

> Ja, jeg bruger form mail, men SORT sorterer kun de forskellige
> typer form.elementer så vidt jeg kan se...

du kan svjh angive en rækkefølge på elementerne, noget i stil med:
<INPUT type="hidden" name="sort" value="felt1,felt2,felt4,felt3">

Fra : Nlin

Dato : 23-01-02 20:06

On Wed, 23 Jan 2002 17:59:27 GMT, Mickey <003@susie.dk> wrote:

>du kan svjh angive en rækkefølge på elementerne, noget i stil med:
><INPUT type="hidden" name="sort" value="felt1,felt2,felt4,felt3">

Jeg prøver...

Mange tak for hjælpen...

med venlig hilsen

Niels Linneberg