Re: ISDN SPØRGSMÅL:
Fra : Torbenth

Dato : 03-01-01 23:20

Nu prøver jeg at sende denne meddelelse en gang mere. Her kl. 23.20 er den
endnu ikke dukket op i NG.
Det er bare typisk for CC

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 04-01-01 06:23

Torbenth <torbenth@it.dk> wrote:

> [...]

>Passer ikke. Bedre service fås ikke. Bl.a. 80 numre ved problemer. Kan
>ringe hele døgnet og få hjælp til mange ting. Det er årsagen til at jeg

Ja, jeg bruger Telia [fast forvalg] men er naturligvis nødt til fortsat
at anvende TD som udbyger; det er jo dem der ejer det rå kobber.

Og CC som internetudbyder.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-01-01 23:08

> Ja, jeg bruger Telia [fast forvalg] men er naturligvis nødt til fortsat
> at anvende TD som udbyger; det er jo dem der ejer det rå kobber.

Det er der intet naturligt i. Flere udbydere overtager hele
abonnementsaftalen (dvs også abo-udgift). Dem der er i dag lejer sig ind på
TDK's centraludstyr, men de kan også selv opstille centraludstyr og kun
bruge kobberet eller sågar selv nedgrave kobber.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 28-03-01 03:50

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
> Nu prøver jeg at sende denne meddelelse en gang mere. Her kl. 23.20 er
den
> endnu ikke dukket op i NG.
> Det er bare typisk for CC

Det kan umuligt være typisk for CC. Det er måske snarere typisk for netop
den forbindelse der er i dit område.
Jeg bor på Lolland og har aldrig haft problemer med NG. Jeg skriver en
meddelelse, sender den og henter samtidig opdatering for NG og vupti, min
meddelelse står der med det samme og det har aldrig fejlet.

Hilsen Verner Stormgaard
Nørreballe, Lolland

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-03-01 15:41

"Verner Stormgaard" <verners@computer.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan umuligt være typisk for CC. Det er måske snarere typisk for netop
> den forbindelse der er i dit område.

Jeg tvivler på at geografisk lokation har noget som helst med
news-performance at gøre...

Fra : Torbenth

Dato : 28-03-01 18:36

Verner Stormgaard skrev i meddelelsen <99ssk0$2edl$2@news.cybercity.dk>...

Hej Verner.

Der er da noget der tyder på at den først er røget ind på din computer nu,
siden du først svarer nu.
Det problem er for længst ovre, men CC havde en hel del problemer, hvilket
også kunne ses af alle de meddelelser de sendte ud pr. mailingliste og i NG.
Så det havde absolut ikke noget at gøre med området. Heldigvis. Man kan jo
ikke flytte hver gang der opstår et problem.

Hygge
Torben