ramme rundt tomme celler
Fra : cecilie

Dato : 23-01-02 11:04

Jeg har laget en tabell hvor jeg skal har ramme rundt hver celle.
Problemet er der hvor jeg har celler som er tomme blir det ingen
ramme dette ser ikke pent ut. Har satt border=1, hvilke andre
muligheter jeg har til å bestemme hvordan rammene skal se ut?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-01-02 11:28

"cecilie" <cecilie.oven@norges-bank.no> wrote in message
> [...]
> ramme dette ser ikke pent ut. Har satt border=1, hvilke andre
> muligheter jeg har til å bestemme hvordan rammene skal se ut?

Der skal være indhold i cellerne for at kanten vises, de steder hvor der
intet indhold er kan du nøjes med at skrive følgende:

&nbsp;

Som er et non-breaking space dvs. et mellemrum

Det kunne se sådan her ud:

--
Jakob Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-02 11:30

Wed, 23 Jan 2002 10:03:54 +0000 (UTC), skrev cecilie
<cecilie.oven@norges-bank.no>:

>Jeg har laget en tabell hvor jeg skal har ramme rundt hver celle.
>Problemet er der hvor jeg har celler som er tomme blir det ingen
>ramme dette ser ikke pent ut.

Sæt indhold i de tomme celler.

&nbsp;
eller en lille transparent gif.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Martin Orvad

Dato : 23-01-02 11:32

> [...]
> ramme dette ser ikke pent ut. Har satt border=1, hvilke andre
> muligheter jeg har til å bestemme hvordan rammene skal se ut?

Skriv &nbsp; eller <br> i de tomme celler. Indhold uden det er synligt =
tomme celler.

Martin

Fra : Coctail-Henning

Dato : 23-01-02 11:38

cecilie wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP ???
For at bevare cellen som BLANK (ikke "TOM") skal du indsætte en
&nbsp;
det betyder 'non-breaking space' eller
Ikke-brydende mellemrum
fordi en alm mellemrum lissom forsvinder...!

De der special-tegn (starter med "&" slutter med ";" ) er i det hele
taget et kapitel for sig i design....