Silent hunter
Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 23-01-02 10:25

Hej NG

Jeg har et gammelt spil der hedder Silent hunter. Jeg har det problem at
lyden mangler inde i spillet. I lydkonfigurationen kan spillet godt finde
lydkort/driver osv. Introen er der også lyd på. MEN når selve spillet
starter op forsvinder lyden.
Spillet er købt org. og har virket perfekt. Min PC er PII 400,256 Mb ram 20
GB HD, SB AWE64 lydkort, 32 X CDrom.
Kan nogen mon hjælpe ?

Venligst

Jan

Fra : Gerner

Dato : 23-01-02 14:23

On Wed, 23 Jan 2002 10:25:18 +0100, "Jan Illum Larsen"
<jan.illum@get2net.dk> wrote:

> [...]
>starter op forsvinder lyden.
>Spillet er købt org. og har virket perfekt. Min PC er PII 400,256 Mb ram 20

Hvad med at købe silent hunter 2, og når destroyer command frigives
kan du multiplaye som wolfpack mod konvojerne. Eller lade være og
stadig have et nyt spil, som denne gang foregår i nordatlanten.

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 23-01-02 19:19

Jeg har dags dato set at SH2 er kommet i handlen. Det vil da også være en
mulighed at købe dette. MEN jeg vil da stadig gerne kunne spille Silent
hunter 1, som jeg nu engang har købt ! Så jeg håber fortsat på hjælp.
Men tak alligevel Gerner !

Fra : Gerner

Dato : 23-01-02 23:44

On Wed, 23 Jan 2002 19:19:11 +0100, "Jan Illum Larsen"
<jan.illum@get2net.dk> wrote:

> [...]
>mulighed at købe dette. MEN jeg vil da stadig gerne kunne spille Silent
>hunter 1, som jeg nu engang har købt ! Så jeg håber fortsat på hjælp.

Det sjove (måske) er at jeg faktisk har haft SH1 og SH2 . Først til
Amiga og den senere til pc. Og det er temmelig lang tid siden de
forsvandt fra min samling. Hvis der kunne gro mos på en cd, så må du
da have skrapet det af inden du satte den i drevet.

De første SH, var det ikke amarika mod japan ? Den nye er i hvert fald
tyskland mod de alierede.

Det var noget med lyden der ikke er der. Har du lydkomprimering
installeret fra windows install ?
Måske har et så gammelt spil ikke lydkomprimerede lyde som man har det
i dag.

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 24-01-02 01:43

Ja jeg kan jeg har en patch liggende til det der retter dine problemer.

Jeg mailer den til dig hvis du vil ha det

Flemming

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 24-01-02 01:54

Ellers prøv og se her :
http://www.subsowespac.org/SilentHunter.htm

Fra : Gerner

Dato : 24-01-02 14:18

<jan.illum@get2net.dk> wrote:

> [...]
>starter op forsvinder lyden.
>Spillet er købt org. og har virket perfekt. Min PC er PII 400,256 Mb ram 20

Har du opgraderet til v.1.31 ?
Ellers kik her http://support.ubi.com/patches.php
Har ikke noget med lydproblemet at gøre men kun opgradering.

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 24-01-02 21:26

Hej Boys

Jeg fulgte Flemmings råd om at opgradere til først ver. 1.3 derefter ver.
1.31.
Så virkede det sg. Og så er der oven i købet et par nye features. Jeg havde
ellers ledt på nettet efter opgraderinger, men ikke fundet nogen. Mange tak
for alle svarene ! Det er ligesom at blive 15 år igen ! JUHU
Så må vi se med tiden om vi skal opgradere til Silent Hunter II.
Venligst

Jan ( Den glade Silent Hunter spiller )