hvor bliver vores indlæg af ?????
Fra : Michael Frandsen

Dato : 23-01-02 10:28

jeg har den sidste tid lagt mærke til at en del af indlæggende forsvinder
fra fritid.jagt bla havde jeg selv flg indlæg d. 11/1/2002 som er forsvundet
efter få dage på siten
mvh
michael

hej

Jeg er lige blevet ejer af min første riffel, en Tika master 30.06 som jeg
købte på et ophørsudsalg hos den lokale jagtforretning. (jeg har
selvfølgelig også købt en kikkert til den) og nu kommer spørgsmålet som jeg
er sikker på at der er mange som har en mening om. Hvilken ammunition
(kuglevægt) skal man vælge. Den skal mest bruges herhjemme til
rådyr/kronvildt men skal også bruges til elg mm. i sverige/polen

mvh
Michael

Fra : Murermester Allan Ve~

Dato : 23-01-02 18:40

Jeg har tidligere oplevet at indlæg i nyhedsgrupper var forsvundet, jeg har
så oprettet en ekstra newsserver - den kan f.eks. hedde sunsite.dk og
derefter vekslet mellem to servere og oplevet at der var forskel i antal
indlæg.
"
If you are located outside our Campus, and you would like to be able to post
to our newsgroups, you will have to signup for registration. Just send an
email to news-signup@sunsite.dk and we will email you an username and a
password. This username/password pair must be entered in your newsreader
(there is some help for this at news.fu-berlin.de), and then you will have
post access to our groups. "

mvh.
Allan