Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sure gamle mænd
Fra : Ebbe Rasch

Dato : 23-01-02 10:02

Hej alle

Jo mere jeg læser denne nyhedsgruppe, jo mere går det op for mig at
det er en gruppe domineret af sure gamle mænd, der bruger en stor del
af deres tid på at fortælle hvad der må skrives eller ikke skrives, og
på at forsøge at skræmme nytilkomne væk ved at henvise til at emnet
skam har været diskuteret tidligere.

Men det er ikke jer der har patent på denne gruppe. De nye brugere,
heriblandt mig, har lige så meget ret til at være med til at bestemme
indholdet, og det er jo netop det der er det storartede ved usenet: at
alle kan komme til.

I stedet for at blive mobsede over at der kommer et indlæg der ikke
ligner alle det andre, så vær dog glad for at der engang imellem
kommer nyt blod til gruppen.

Mit indlæg er ansporet af at have læst "Et nyt kreativt sted på
nettet"-tråden, men den henvender sig ikke til specifikke personer,
ligesom den ikke kun retter sig mod besvarelsen af bemeldte tråd, hvor
den er postet som et svar.

Med venlig hilsen
Ebbe Rasch

Fra : Jonas Levring

Dato : 23-01-02 11:20

Hov hov...

jeg vil nu ikke give dig ret.. jeg kom ind i denne gruppe for ca. 3 måneders
tid siden, og siden da fulgt den tæt. Ligeledes har jeg fået ordentlige og
kvalificerede svar på de spørgsmål man kommer med, uanset om de er dumme
eller ej. Jeg kan da godt se at det måske er et stort irritationsmoment at
der kommer de samme spørgsmål igen og igen.. det er jo også tilladt at kigge
andre steder på nettet, eller måske bare lidt tilbage her i gruppen, fordi
der er meget der tyder på (som andetsted skrevet) at det er de samme
spørgsmål der kommer igen og igen.

Men som sagt jeg har kun fået en ordentlig behandling herinde, og tak for
det.

Det er vel heller ikke meningen at dk.fritid.foto skal gå hen og blive
mudderkastning ? for så skal vi jo også lige have oprettet
dk.fritid.foto.mudderkastning !?

/Jonas Levring

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 25-01-02 16:57

hov hov, Niels Ebbesen er ikke gammel.....

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-01-02 19:00

Jan Lauenborg wrote:

> hov hov, Niels Ebbesen er ikke gammel.....