Vis nummer på pc med Jensen ISDN kort
Fra : Anders Sørensen

Dato : 03-01-01 14:30

Er der nogle som ved om / hvor der findes et program, hvor man kan se hvem
der ringer mv. på sin skærm ?? Jeg har et Jensen ISDN internt kort med Capi
2.0 så det skulle kunne lade sig gøre, jeg mangler bare et program.

Jeg har prøvet WinFax men den ville ikke sammen med kortet, hvorfor mund ??

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-01-01 17:04

En hurtig søgning på www.google.com (capi clip isdn software) gav:
http://www.ainslie.org.uk/callerid/isdnsoft.htm

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet