Lasat Speed II og Call Bumping uden BOD!
Fra : KK

Dato : 03-01-01 00:36

Hej igen.
Nu blev jeg lige lidt nysgerrig for om det er muligt at benytte Call
Bumping uden BOD?
Altså, så jeg altid kobler op med begge kanaler, og ikke behøver at
presse citronen før kanal 2 bliver åbnet, men selvfølgelig stadig så CB
virker og kanal 2 tages i brug igen efter afsluttet opkald.
Håber jeg har gjort mig forståelig

Hilsen
Karsten

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 00:57

Fra : KK

Dato : 03-01-01 00:57

"Nikolaj Borg" <nikol@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg husker kan du kun benytte Call Bumping på Lasaten hvis du
> benytter BOD, men det forhindrer ikke at du kan sætte værdierne så lavt, at
> den åbner for kanal to hvis bare der er den mindste trafik. Jeg kan bare
> ikke se fidusen ved det; trafik på 1 KB/sek kører SVJV ikke hurtigere på 2
> kanaler end på een.

Det laveste man kan sætte værdierne til er 4KB/sek over 2 sek. Jeg synes
bare det kunne være smart, hvis man kunne komme udenom BOD og stadig
benytte CB

/Karsten