CSS-problem - størrelser
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-01-02 01:30

Jeg har stirret mig blind på følgende problem:

http://www.simlock.dk/entries.php

Det er kun øverste 'hilsen' der står med den korrekte størrelse, de
andre står med en lidt større skrift.

Jeg kan ikke gennemskue hvad der er galt.

(Jaja, jeg ved godt siden burde deles op i flere, den er lidt stor
efterhånden)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Christian Doeleman

Dato : 23-01-02 09:22

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev:
> Det er kun øverste 'hilsen' der står med den korrekte størrelse, de
> andre står med en lidt større skrift.

Hej Lasse,

Jeg har cuttet lidt i din kode, for at vise hvor det går galt:

En paragraf <p> kan ikke indeholde <hr>, dvs. paragrafen slutter efter det
dobbelte linieskift. Resten af siden er derfor ikke en paragraf og påvirkes
derfor ikke af din CSS.

Omskriv istedet koden til:

Du bør i øvrigt sætte anførselstegn om emailadresserne i dit mailto link.

Med venlig hilsen

Christian

Fra : Webtrance

Dato : 23-01-02 10:49

Jeg tror ikke det er størrelsen men tekst typen der er forskellig, den øverste er verdana, og de
andre er arial...

--
Venlig Hilsen
Frank Møller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-01-02 12:04

Webtrance skrev:

>Jeg tror ikke det er størrelsen men tekst typen der er forskellig, den øverste er verdana, og de
>andre er arial...

Det er da Verdana det hele... Her på min PC i alt fald (Win XP,
IE6.0). Jeg tror Christian har fundet problemet, og jeg prøver det
senere idag - tak.

venligst,
Lasse Hedegaard

--