Hjælp, Hvem ved noget om Siemens Gigaset 3~
Fra : Tommi W. Nielsen

Dato : 01-01-01 18:55

Hej

Jeg har en Gigaset 3030, som jeg er vældig tilfreds med.
Jeg har bare et problem med at finde ud af at programmere den !

Er der nogen som har erfaring med det, eller som har en, så vil jeg
gerne have nogle "fif"

Godt Nytår

Tommi

Fra : J. S.

Dato : 01-01-01 20:59

"Tommi W. Nielsen" <nwt@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
problem med at finde ud af at programmere den ! Er der nogen som har
erfaring med det, eller som har en, så vil jeg gerne have nogle "fif"

Hej Tommi

Jeg går ud fra at du ikke har manualen. Den kan du hente her (se under "ISDN
produkter") http://www.siemens.dk/ic/telefoner/manualer.html

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 01:53

Fra : Mads Milter

Dato : 03-01-01 01:53

> Joh jeg har manualen, men jeg synes stadig der er ting som er uklare, bla.
> genvej etc.
> Desuden var det sjovt om der var andre som havde en, og måske kendte sjove
> og smarte triks.
>
> Hilsen Tommi

Jeg har købt mig en idag, men om jeg kan nogle "tricks" som du ikke selv
kan, ved jeg dog ikke !?
Vi har jo nok samme manual

Jeg har desværre ikke leget med genvejene endnu, men jeg har ISDN med to
telefonnumre, og har har via.: Menu-->Indstillinger-->ISDN-indstil.-->Opret
MSN, fået den til kun at "reagere" på det sekundære nummer, ved at indtaste
det derinde.

Har du selv fundet frem til nogle gode ideer til, hvordan jeg kan få mere
glæde af min, vil jeg da gerne hører dem også.

MVH Mads Milter
mads@milter.dk