Takster
Fra : Snip

Dato : 01-01-01 17:13

Ved ISDN2 er det så normaltaskt når man ringer fra alm. telefon ( og altså
ikke er på nettet) ?

--
keyboarddk@hotmail.com

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-01-01 17:18

Snip skrev:

>Ved ISDN2 er det så normaltaskt når man ringer fra alm. telefon ( og altså
>ikke er på nettet) ?

Det er normal takst ligegyldigt hvordan du ringer, medmindre du
benytter en speciel kombineret tele- og netforbindelse. Kun
dataopkald via TD har en særlig opkaldstakst, nemlig 5 øre.

Bertel
--
http://lundhansen.dk/bertel/
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Henning

Dato : 01-01-01 20:47

On Mon, 01 Jan 2001 17:17:54 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Det er normal takst ligegyldigt hvordan du ringer, medmindre du
>benytter en speciel kombineret tele- og netforbindelse. Kun
>dataopkald via TD har en særlig opkaldstakst, nemlig 5 øre.

Der er yderligere den forskel, at opkald fra analog telefon koster
12,5 øre, via ISDN er det kun 5 øre. Hvadenten det er dataopkald eller
almindelig samtale.

Henning
hsb@image.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-01-01 21:08

> Der er yderligere den forskel, at opkald fra analog telefon koster
> 12,5 øre, via ISDN er det kun 5 øre. Hvadenten det er dataopkald eller
> almindelig samtale.

Er hævet til (så vidt jeg husker) 25 øre i dag
Både for ISDN samt PSTN kald, undtagelsen er ISDN datakald som fortsat
koster 5 øre.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Henning

Dato : 02-01-01 14:53

On Mon, 1 Jan 2001 21:07:32 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>Er hævet til (så vidt jeg husker) 25 øre i dag
>Både for ISDN samt PSTN kald, undtagelsen er ISDN datakald som fortsat
>koster 5 øre.

Sidder der så en lille neger og lytter på linien, om du sender data
eller almindelig tale?

Henning

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-01 15:10

> Sidder der så en lille neger og lytter på linien, om du sender data
> eller almindelig tale?

Ja
(det fremgår af Setup-signalet ved kaldsopsætningen hvilken bæretjeneste du
ønsker (tale/data/3.1 khz audio))