adsl TDC
Fra : Spørge-Jørgen

Dato : 23-01-02 00:05

Hejsa

Er der nogen der ved om man kan/ville kunne få 512/512 i adsl ved tdc?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-01-02 00:09

"Spørge-Jørgen" <agent@paradis.dk> wrote in

> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om man kan/ville kunne få 512/512 i adsl ved
> tdc?

Boomtown har det, og det er vel på sin vis TDC?

Se på www.boomtown.net under menupunktet ADSL.

Men vær opmærksom på at der er nogle forskelle på Boomtown ADSL,
BB|ADSL og Netxpress ADSL. Det er godt nok alle tre i bund og grund
TDC. Men jeg mener at BB|ADSL udbydes af Teledanmark (altså
telefonselskabet), mens de andre to er fra Opasia (internetdelen af
TDC eller hvad?). Hvor Boomtown ADSL er en "skrabet" løsning med meget
lidt support, og generelt lavere serviceniveau end de øvrige
abonnementer. Til gengæld er det også ret billigt og man får fast IP
(når de engang får det til at virke, det står i hvert fald i
produktbeskrivelsen af Boomtown, men de er nok ikke nået helt så langt
som de gerne ville være :)

Flemming

Fra : Dann Pedersen

Dato : 25-01-02 01:32

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.blob.dk> skrev i en meddelelse
> Men jeg mener at BB|ADSL udbydes af Teledanmark (altså
> telefonselskabet), mens de andre to er fra Opasia (internetdelen af
> TDC eller hvad?).

TDC Internet levere: Boomtown og NetExpress
TDC Tele Danmark levere: Bredbånd|ADSL

/dape

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-02 02:42

Det er kun boomtown og pro@cess, der leverer 512/512.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : FH

Dato : 23-01-02 00:16

On Wed, 23 Jan 2002 00:05:12 +0100, "Spørge-Jørgen" <agent@paradis.dk>
wrote:
>Er der nogen der ved om man kan/ville kunne få 512/512 i adsl ved tdc?

Der er 2 muligheder :
Bowntown : http://boomtown.net/adsl/index.php
Pro@ccess: http://zillion.dk/artikel.php?id=31272

God fornøjelse