Analog telefoner tilsluttet DIVA-modem
Fra : Jakobsen

Dato : 01-01-01 16:36

Jeg har et ønske om at tilslutte en tredie analog telefon til mit DIVA ISDN
modem. (Jeg har to analog tilsluttet i forvejen)
Kan jeg ikke få en adapter eller noget andet der gør dette muligt ?

Carsten Jakobsen
E-mail Jakobsen@post9.tele.dk
ICQ 84621377

Fra : Frans Jensen

Dato : 01-01-01 19:59

On Mon, 1 Jan 2001 16:36:27 +0100, "Jakobsen"
<jakobsen@post9.tele.dk> wrote:

>Jeg har et ønske om at tilslutte en tredie analog telefon til mit DIVA ISDN
>modem. (Jeg har to analog tilsluttet i forvejen)
>Kan jeg ikke få en adapter eller noget andet der gør dette muligt ?

man kan få telefonstik som er både han og hun på en gang, på den
måde kan man koble alle de telefoner sammen man ønsker,
men pas på, mere end tre analoge telefoner på samme port i
Diva'en kan svide porten af

--
linuxsiden er opdateret
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/linux.htm

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-01-01 21:06

> man kan få telefonstik som er både han og hun på en gang, på den
> måde kan man koble alle de telefoner sammen man ønsker,
> men pas på, mere end tre analoge telefoner på samme port i
> Diva'en kan svide porten af

Det har jeg nu aldrig oplevet, derimod kan der forekomme kvalitetstab.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet