PCI 66
Fra : Steen Hansen

Dato : 22-01-02 23:48

Hej gruppe.
Er muligvis ved at skippe mit aldrende BP6 kort og snuser lidt rund for at
finde en erstatning.
På de nyere dualkort ser jeg eksv.

2 x Prestonia Xeon
4 DDR sockets
Up to 8 GB RAM
1 x AGP 4X Pro slot
2 PCI 64/66Mhz slots
2 PCI-X 64/133 or 100 or 66 Mhz slots
1 PCI 32/33Mhz slot

De der PCI 66 og PCI-X slot, er det noget der bliver standard i fremtiden.
Kan ikke finde nogen PCI-kort som kører 66/133MHz.

MVH
Steen Hansen

Fra : Jacob Kaagaard

Dato : 23-01-02 14:32

"Steen Hansen" <aida@post5.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> De der PCI 66 og PCI-X slot, er det noget der bliver standard i fremtiden.
> Kan ikke finde nogen PCI-kort som kører 66/133MHz.

Hej,

Tjaaa - PCI-X er ret nyt... men jo fremtiden ligger i de bredere og
hurtigere busser. Der findes mange enheder til PCI66 nu - controllere og
netkort.

Mvh
Jacob

Fra : Steen Hansen

Dato : 23-01-02 19:06

> [...]
>
> Tjaaa - PCI-X er ret nyt... men jo fremtiden ligger i de bredere og
> hurtigere busser. Der findes mange enheder til PCI66 nu - controllere og

Ok. Tak.

MVH
Steen Hansen