Mon jeg er på- vil I hjælpe?
Fra : Rie Lysvad

Dato : 22-01-02 23:26

Med hjælp fra Lisbeth fandt jeg i dag ud af, at det ikke er alle, der har
kunnet læse mine kommentarer til de forskellige indlæg, fordi jeg brugte sv.
istedet for re. og af den grund var der opstået nogen forvirring. Foreløbig
retter jeg det manuelt, hver gang jeg skriver, så det skulle være ok. Men nu
er jeg kommet i tvivl om,om alle kan læse mine almindelige indlæg, altså som
dette, så jeg ville bede jer om lige at gå ind og tilkendegive at I har set
det evt. bare skrive ok og jeres navn, så jeg kan få en fornemmelse af om
det er 2 eller 8 eller flere, der ser det. Det er ikke så rart at sidde og
skrive uden at vide om det bliver set. På forhånd mange tak
Venlige hilsner fra Rie og Sonni og Niki

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-01-02 23:36

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> skrive uden at vide om det bliver set. På forhånd mange tak
> Venlige hilsner fra Rie og Sonni og Niki

Jups, nu funker det fint her, Rie
Vi kan se dig allesammen nu ...altså JEG kan da i al fald...og jeg ku' ikke
før...så deeeet...

Hilsen
Lisbeth

--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-01-02 23:36

Jeg kunne godt læse dit indlæg.
mvh Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 22-01-02 23:41

Jeg kan også læse dit indlæg , men kunne ikke før
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-01-02 23:50

Hmmm - jeg vidste ikke der var problemer med at læse mine indlæg...
mvh Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 23-01-02 00:29

Det var nu Rie's indlæg jeg ikke kunne læse før, men det kan jeg nu
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

> Hmmm - jeg vidste ikke der var problemer med at læse mine indlæg...
> mvh Camilla

---
DK. True Trust

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 22-01-02 23:54

Jeg kan godt se dine indlæg men det kunne jeg også før det var kun dine sv.
indlæg jeg ikke så

Camilla Christiansen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-01-02 23:52

Hej Rie

Jeg kan læse dit indlæg!

mvh Eva

Fra : S.J & L.T.

Dato : 23-01-02 00:07

Det er set Rie

Hilsen
Linda

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-01-02 00:21

> [...]
sidde og
> skrive uden at vide om det bliver set. På forhånd mange tak
> Venlige hilsner fra Rie og Sonni og Niki

Ja men jeg kan da sagtens se dine indlæg .. så der er i al fald mere
end to .. og nok nærmere 8 der kan se dine indlæg nu

godnatsmil fra Ami . der vil i seng igen og pleje sin feber

Fra : kbdut

Dato : 23-01-02 01:06

Hej rie
jeg kunne godt læse det så jeg ved ikke om du har et problem.

Kan du hygge dig søde.

Hilsen
Karsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte J

Dato : 23-01-02 09:22

jeps, du kan ses nu
-Gitte

Fra : Lindes

Dato : 23-01-02 15:41

Hej Rie

Jeg kan også læse din mail.. Og vil bare lige fortælle, at jeg faktisk
har samme problem som dig.. Mit mailprogram skriver også Sv: i stedet
for Re: (frygteligt irriterende).. Jeg kan heller ikke finde ud af at
rette det i programmet, så jeg har gjort ligesom dig (altså manuelt)..
Så nu håber jeg at dette her kan læses ??

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Rie Lysvad

Dato : 24-01-02 12:20

Hej Charlotte

Ja du kan læses!
Venlig hilsen Rie
Lindes <charlote@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:RZz38.80$022.4207@news.get2net.dk...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-01-02 16:47

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> writes:
en hel masse snippet
> På forhånd mange tak
> Venlige hilsner fra Rie og Sonni og Niki

Jow, jeg kan også se dine indlæg, men kunne også før :D
Grunden til at sv: indlæg ikke kan ses af alle er at langt de fleste
newsservere afviser indlæg som starter med sv:

Og igen vil jeg da lige komme med en opfordring til at opgradere
Outlook Express/Internet Explorer til ver 6, følger sikkert nu med div
pc blade, hvis du sidder på en langsom forbindelse.

Og det er ikke alene begrundet i sv: problemet men også fordi det er
den til dato sikreste version, selv om der lige skal hentes et par
opdateringer til den også..

Opdateringen er ikke svær at gennemføre fordi den nye version bare
lægger sig over den gamle, så du beholder adressebog/links mm, selvom
jeg selv foretrækker lige at tage en backup af de dele better safe
than sorry..:D

Er du i tvivl om hvordan du skal gøre så drop en besked her i gruppen
eller skriv direkte til mig ( misbams@edb.dk ), så kommer jeg med en
længere forklaring ;))

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lindes

Dato : 24-01-02 09:20

Henrik Pedersen skrev:
> Og igen vil jeg da lige komme med en opfordring til at opgradere
> Outlook Express/Internet Explorer til ver 6, følger sikkert nu med
>div pc blade, hvis du sidder på en langsom forbindelse.

Okay Henrik, 1000 tak for hjælpen... så må jeg hellere se at få
opgraderet,
jeg kører med Outlook Express 5..
Hvilket pc blad er det jeg skal købe ??
Mht. langsom forbindelse, har jeg ISDN.. det er vel ikke en langsom
forbindelse ??

Charlotte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-01-02 08:23

"Lindes" <charlote@get2net.dk> writes:

> [...]
> jeg kører med Outlook Express 5..
> Hvilket pc blad er det jeg skal købe ??
> Mht. langsom forbindelse, har jeg ISDN.. det er vel ikke en langsom

Var så lidt ;D
Det er et ret godt spørgsmål.. men prøv at kigge på fx "alt om data"
der ligger cd'en på forsiden og så kan du læse indholdsfortegnelsen,
før i tiden (et par år siden) da jeg holdt det, fulgte de som regel
seneste version af OE og netscape. Og jeg tænker at de stadig gør det,
men tjek på cd'en inden du køber !!
Det kan i vore dage jo diskuteres, men du skal nok regne med at den
fylder i omegnen af 30 mb = ca 2 timer og 20 minutter på en isdn
forbindelse, som så hut jeg visker kan hente ca 13 mb pr time optimalt..
Så det kommer jo lidt an på den pris du betaler pr minut + om du har
en cd-brænder fordi det vil være en fordel at have den på cd, hvis der
skulle ske noget.. Det kan gøres ved at hente alle filerne til
installationen før du kører selve installationen. Men du vil blive
spurgt om det når du kører den første install fil..

Mere tvivl så spørg bare ;)) men skriv gerne en lille oplevelse med
rovdyret/ne så vi ikke er helt ot..

Melissa er virkelig en stor hjælp nu, fordi jeg sidder og roder med et
for mig nyt databaseprogram og hver gang jeg er ved at gå grassat og
kyle hele møllen ud af vinduet, kommer hun og vil underholdes så jeg
bliver rolig igen.. Katte er nu en god ting..;D

Fra : Lindes

Dato : 10-02-02 11:56

Bare lige for at fortælle, at nu har jeg endelig fået installeret
Outlook Express 6.. umiddelbart uden problemer (jeg har i hvert fald
ikke set/opdaget det endnu).. Så nu kan jeg skrive i gruppen uden at
skulle rette Sv. til Re... dejligt )

Tak for hjælpen Henrik..
Charlotte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-02-02 16:58

> [...]

> Outlook Express 6.. umiddelbart uden problemer (jeg har i hvert fald
> ikke set/opdaget det endnu).. Så nu kan jeg skrive i gruppen uden at

Pyha, det var godt for det er ikke altid at det går som det skal..;-((

hvis du ikke har fundet nogle problemer kan du også regne med at der
heller ikke er nogen, fordi de som regel viser sig ret hurtigt med det
program.

Og det var så lidt, var kun glad for at kunne hjælpe..)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-01-02 20:35

BACKUP AF ADRESSEBOG :
Åben Outlook Express
Vælg "filer" i menuen øverst
På den fremkomne scrollmenu vælger du "eksporter" - "adressebog"
Du vil nu blive bedt om at komme med et navn og et sted at gemme.
Smartest er det at bruge datoen for backup, så du ikke er i tvivl om
noget...

GENDANNE ADRESSEBOG :
Åben Outlook Express
Vælg "filer" i menuen øverst
På den fremkomne scrollmenu vælger du "importer" - "adressebog"
Du vil nu få en filbrowse boks frem, så vælger du bare den relevante
fil og ok.

BACKUP AF MAPPEFILER :
Luk Outlook Express
Vælg enten "start" - "søg" - "filer" eller tryk F3
I søgefeltet skriver du *.dbx (find alle filer med efternavn dbx)
Så kopierer !!! du de filer som ikke hører til nyhedsgrupper.
(fordi du ikke som sådan kan være sikker på at de kan/vil accepteres igen)
og så er det jo bare fyld..

GENDANNELSE AF MAPPEFILER :
Luk Outlook Express
gå til mappen "c:\windows\Application Data\identiteter\noget et eller
andet\microsoft\Outlook Express\
Bemærk at stien kan hedde noget andet.. men du kan ikke være i tvivl
Og kopier mappefilerne ned i denne mappe og genstart Outlook Express,
så skulle den være der.. Vil det ikke køre må du prøve at geninstallere ver
6

Alternativt kan du igen bruge F3 for at søge og på den måde finde
stien til mappen

Det er lidt anderledes i ver 6 fordi der er kommet nogle nye funktioner,
som skulle gøre det lettere..

--
Med venlig hilsen & miau

Henrik & Melissa