Hvad så med Siemens Profiset 30
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 30-12-00 19:11

Hej Alle

Jeg kunne forstå at en Doro Graces ISDN telefon ikke lige er lykken.

Hvad så med en Siemens Profiset 30 ISDN telefon til 495,-,
er den værd at stå i kø efter ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.:

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-12-00 20:36

> Hvad så med en Siemens Profiset 30 ISDN telefon til 495,-,
> er den værd at stå i kø efter ?

Det vil jeg sige. Profiset 30 er en finfin ISDN-telefon, dog uden de store
finesser.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : N/A

Dato : 01-01-01 21:04

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-01-01 21:04

> Tilsyneladende mangler den bl.a. viderestilling, right ?

Jeg har ikke leget det store med den, men viderestilling kan jo altid
aktiveres via 80805252