SHSmod til w2k
Fra : kh

Dato : 30-12-00 12:58

Hej

Hvor finder jeg en version af SHSmod, der virker i Windows 2000 DK, på et
Abit kt7raid???

Jeg er også intereseret i at høre om andre programmer der kan bruges til at
få fuld udnyttelse af 2 isdn linier over COM porten.

Godt Nytår
kh

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-00 16:17

Sat, 30 Dec 2000 12:57:41 +0100, skrev "kh" <kh@nospam.dk>:

>Hvor finder jeg en version af SHSmod, der virker i Windows 2000 DK, på et
>Abit kt7raid?

Win 2000 udgaven findes her:
http://download.r23.dk/ZYXEL/ZYX_APPL/SHSW2KU2.ZIP

Om den virker med dit bundkort ved jeg ikke, men det er jo bare at
prøve.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : kh

Dato : 30-12-00 16:24

Hej knud

Det er det samme link som du henviste mig til da jeg spurgte i
dk.edb.hardware men den virker ikke med den danske version af win2K.

Godt nytår
kh

Fra : frank damgaard

Dato : 30-12-00 17:22

kh <kh@nospam.dk> wrote:
> Hej knud

> Det er det samme link som du henviste mig til da jeg spurgte i
> dk.edb.hardware men den virker ikke med den danske version af win2K.

Så må du vist selv oversætte shsmod til win2k/DK :(
(shsmod findes som kildetekst/patch til linux)

De stakkels japanere kan jo ikke så godt lave en dansk version
da de sikkert ikke har adgang til en dansk win2k....
Det undrer mig i øvrigt hvorfor drivere til hardware skal
være afhægig af Win2k-sprogversion ?!

Gad egentlig vide om der ikke er samme problemer med Win-ME ?
--
Frank Damgaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-00 20:11

Sat, 30 Dec 2000 16:24:13 +0100, skrev "kh" <kh@nospam.dk>:

>Det er det samme link som du henviste mig til da jeg spurgte i
>dk.edb.hardware men den virker ikke med den danske version af win2K.

Originalsiden er
<http://www.devdrv.com/shsmod/>, men der er ikke der omtaler en Win 2k
særskilt.

Det er da muligt, at du ikke kan bruge shsmod med Win 2k DK.

Alternativerne er en intern ISDN-adapter eller købe en
highspeedserielport.

med venlig hilsen
Knud

Fra : kh

Dato : 30-12-00 20:18

> Alternativerne er en intern ISDN-adapter eller købe en
> highspeedserielport.

Tjaah, og ellers må jeg bare køre med en linie og vente på at Tele Danmark
snart får fingrene ud af r.... og kommer og installere den ADSL forbindelse
jeg har ventet på et halvt års tid.

Tak for hjælpen og godt nytår til jer alle!!!

kh