Lasat Speed 2
Fra : Peter Jensen

Dato : 30-12-00 11:00

Hejsa...

Jeg har et lille problem.... hvis jeg bruger den ene kanal til mit fastpris
hos CC... men hvis jeg ringer fra min bærbar's 56k som er tilsluttet den
analoge linie.... så bliver jeg smidt af her, jeg bruger så 1.34 firmware og
standard lasat driver´, da de driver der fulgte med 1.34 virker ik... nogle
som kan hjælpe mig??

/Peter

Fra : Casper Mønster

Dato : 01-01-01 17:52

Er det ikke noget med A-nummeret der skal sættes til for den analog port?

/Casper

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-01-01 08:51

Hovednummeret er sat til Tel1 og extra nummer på Tel2... og jeg bruger ikke
CC på bærbaren

/Peter

Casper Mønster <FJERN_DETTE.monster@superbruger.dk> skrev i en