Hjælp til Chaintech 7KJD (win2000 probs)
Fra : Thomas Jensen

Dato : 22-01-02 22:02

Hej,

Jeg prøver at hjælpe en ven der har subj. med 256 DDR ram, T-bird 1200
Jeg har installeret win98se uden problemer.
Problemerne kom da vi skulle installere win2000 Pro.

Driverne til lydkortet gik fint (fandt dem på chaintech hjemmeside), men der
er stadigvæk et
udråbstegn ved en PCI enhed og ved grafikkortet.
Grafikkortet er et gammelt Rendition 2200 (APG), som jeg ikke kan finde
nogle win2000 drivere til. Han skal nok ud at have et nyt, men hvordan får
jeg udråbstegnet væk.
Jeg har installeret servicepack2 (SP2), miniport 522 (AMD761), via 4in1
4.37, men lige lidt hjalp det.

Comp kører som sådan fint, men det er lidt irriterende at have det
udråbstegn.

Nogen der kan hjælpe??

Thomas