Fifth Element (spoiler?)
Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 22-01-02 20:24

Hej med jer

Jeg sad og så subj. her igår (min nyanskaffede SuperBit DVD version ),
og undrede mig over den sorte vædske der løber ned i generalens pande i
starten af filmen (lige efter scenen fra Ægypten). Det samme sker da Zorg
taler med "Det onde".

Er der nogen af jer der har en teori om hvad det er?

--
Mvh. Rene
Sælges: Sort Aavik A4

Fra : Claus Nielsen

Dato : 22-01-02 20:47

>Jeg sad og så subj. her igår (min nyanskaffede SuperBit DVD version ),

Hæ hæ. Sad lige og så mit nyindkøbte ekspemplar i søndags. :)

><[sort vædske] Er der nogen af jer der har en teori om hvad det er?

Hvád det er? Nej. Men mon ikke blot skal symbolisere, at det onde har
en slags kontrol over/med dem... men ellers kan jeg ikke rigtig finde
nogen mening med det.

Med hensyn til selve kvaliteten på skiven, så må jeg da indrømme, at
den er god - i hvert fald bedre, end den R2DK version jeg har haft...
og sikkert også bedre end den R2UK version jeg har haft - men det kan
jeg ikke huske. Den har jeg solgt for længe siden. Men alligevel synes
jeg ikke at kvaliteten af billedet alene kunne mig imponere specielt.
Kan være det kræver specielt grej for at lokke det optimale ud af
skiven? Om den virkelig har været kr. 249,- værd? Mnja, der er da i
det mindste et DTS lydspor på skiven, så... :)

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 22-01-02 22:26

"Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> wrote in message

> Om den virkelig har været kr. 249,- værd? Mnja, der er da i
> det mindste et DTS lydspor på skiven, så... :)

Jep. Jeg fandt den dog hos future entertainment til ca. 200kr

--
Mvh. Rene
Sælges: Sort Aavik A4

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-01-02 21:42

Hejsa

Jeg huske det som værende blod.

Hilsen

Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-01-02 22:30

On Tue, 22 Jan 2002 21:42:21 +0100, "Peter Larsen" <????Trump@pc.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg huske det som værende blod.

Samme her. Jeg tolker den som en eller anden telepatisk ting?
Vi husker vel alle Scanners
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 23-01-02 08:45

"Morten Bowman Hansen" <bowman@stofanet.dk> wrote in message

> Samme her. Jeg tolker den som en eller anden telepatisk ting?
> Vi husker vel alle Scanners
> Morten
> bowman@stofanet.dk

Jeg mener da også det er blod.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 23-01-02 08:56

"Morten Bowman Hansen" <bowman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her. Jeg tolker den som en eller anden telepatisk ting?

Faktisk kan det ske at mennesker under særligt voldsomt stress kan svede
blod, men om det ligefrem løber så tykt som i filmen, tvivler jeg dog på.
Gætter på at det nærmest pipbler en smule frem.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 24-01-02 21:22

"Morten Bowman Hansen" <bowman@stofanet.dk> wrote in message

> Samme her. Jeg tolker den som en eller anden telepatisk ting?

Jeg er ikke i tvivl om at det er en telepatisk ting, men det ligner altså
absolut ikke blod, det ser nærmest brunt ud.

--
Mvh. Rene
Sælges: Sort Aavik A4

Fra : [Mogwai]

Dato : 25-01-02 11:49

> "Morten Bowman Hansen" <bowman@stofanet.dk> wrote in message

> Jeg er ikke i tvivl om at det er en telepatisk ting, men det ligner altså
> absolut ikke blod, det ser nærmest brunt ud.

Jeg troede i starten at det var olie.
Kan være de har fået skiftet nogle dele ud på øverste etage
med nogle mekaniske

/Mads