nummerviser
Fra : Torben Jensen

Dato : 27-12-00 18:43

hej gruppe

jeg har fået en nummerviser i julegave :) , men den vil ikke vise nummer.

jeg har tlf. abbonnement. hos teleDanmark, jeg benytter mine gamle
analogtelefoner over analog stikket bag på mit ZyXel 2864i modem, det virker
også fint, men ikke nummerviseren.

er der nogle der har erfaring med ZyXel og nummerviser ? og evt. kommed med
et par visdomsord der kan løse mit problem vil jeg blive meget glad.

på forhånd tak
--

mvh. Torben Jensen
TallManX@hotmail.com

Fra : Torben Jensen

Dato : 27-12-00 18:48

glemte lige at sige at jeg abbonnemere på A-nummer visning, og teleDanmark
siger at det er sat til.

--

mvh. Torben Jensen
TallManX@hotmail.com

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-12-00 18:53

> [...]
> jeg har tlf. abbonnement. hos teleDanmark, jeg benytter mine gamle
> analogtelefoner over analog stikket bag på mit ZyXel 2864i modem, det

Jeg tror ikke den kan klare vis-nummer
Du må have noget nyt udstyr

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 28-12-00 09:30

"Torben Jensen" <tallmanx@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> et par visdomsord der kan løse mit problem vil jeg blive meget glad.
Hej Torben!

Du skal have tilmeldt din nummerviser.

Birgitte

Fra : N/A

Dato : 28-12-00 10:01

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-12-00 10:01

> Jeg sidder med Zyxels katalog og der står 2864i til ikke at kunne lave
> vis-nummer på analog portene.
> Flg. kan gøre det: omni.net+, omni.net LCD, omni.net LCD+ og omin.net
> LCD+M.

Omní.net+ findes i en gammel og ny udgave og kun (surprise) den nye kan vise
nummer (understøtter CLIP)

Fra : Torben Jensen

Dato : 28-12-00 12:00

Takker for de mange svar, sørgeligt nok kunne det jo se ud som om at jeg
skal ud at investere i et nyt modem :((
Er der så nogle der har et forslag til et billigt ISDN modem der
understøtter visnummer ??

--
på forhånd tak

mvh. Torben Jensen