Border color i specifik celle
Fra : Connie Spangenberg

Dato : 22-01-02 19:17

Hej!

Jeg har brug for en blå border-color i venstre side af en tabel (top, bund
og højre skal være 0).
Kan det lade sig gøre?

Connie

Fra : Webtrance

Dato : 22-01-02 19:34

Ja, det kan du gøre sådan:

<TABLE STYLE="border-left:1px solid #0000FF">

--
Venlig Hilsen
Frank Møller

Fra : Connie Spangenberg

Dato : 22-01-02 20:16

Tak skal du ha', men jeg mente nu i en kolonne. F.eks. 2 kolonner, hvor den
højre kolonne skal have en gennemgående blå streg i venstre side. Jeg skal
simpelthen bare have en lodret streg ned gennem mit dokument, der er delt op
med en smal overskriftskolonne i venstre side og en tekstskolonne i højre.
Er der en smart måde at gøre det på?

Hilsen
Connie

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 23-01-02 01:27

"Connie Spangenberg" <c_spangenberg@mail.tele.dk> skrev
> Hej!
>
> Jeg har brug for en blå border-color i venstre side af en tabel (top, bund
> og højre skal være 0).
> Kan det lade sig gøre?

Det er nemt nok.

I css går border med uret rundt, hvilket gør dig i stand til at lave
følgende på en celle

blue;">Tekst</td>
^^^
Denne celle vil have en blå streg i venstre side.

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk