[UT] Strike Force vs. Infiltration vs. Cou~
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-01-02 18:01

Jeg dyrker SF ind imellem, men burde jeg i virkeligheden spille en af de
andre UT mods eller måske tvinge mig selv til at prøve CS?

Hører meget gerne fra dem som har prøvet flere af ovennævnte.

Mvh

Bruno

Fra : MOA

Dato : 22-01-02 18:57

AHHHG.....nævn ikke det infame spil CS!!
Prøv blot SF eller noget tilsvarende, men hvad skulle CS kunne tilbyde en
garvet UT spiller?
Jeg prøvede vidst nok engang at spille CS, men faldt i søvn efter kort
tid.....

Spøg til side, kan da godt forstå at det strategiske element i CS tiltrækker
mange, men hvorfor skal grafikken være så grim? og hvorfor skal det gå så
langsomt??

Jeg vil mene at man sagtens kan finde det samme gameplay, bare med bedre
grafik i de mange UT varianter.

MOA

Fra : eli

Dato : 22-01-02 20:07

Infiltration ville jeg nok mene er det mest realistiske fps du kan opdrive.
Og det bliver bedre og bedre med tiden. Det kan ikke sammenlignes med
CS(crapstrike). Se mere på http://infiltration.sentrystudios.com/.

--
M.v.h
Dan

Fra : Søren Vesterlund

Dato : 25-01-02 21:10

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C4D9AE0.D9C69747@worldonline.dk...
> [...]
> andre UT mods eller måske tvinge mig selv til at prøve CS?
>
> Hører meget gerne fra dem som har prøvet flere af ovennævnte.

Jeg sværger til Tactical ops. Slår CS til enhver tid!!

MVH
Søren

Fra : Søren Vesterlund

Dato : 25-01-02 21:10