Kan I hjælpe?*SS*
Fra : Camilla Larsen

Dato : 22-01-02 18:01

Jeg skriver til jer i håb om at I kunne hjælp mig lidt, jeg har fået
en It-opgave på skolen (handelsskolen)om at lave en hjemmeside. Og
hvad ville være mere oplagt end at skrive om den belgiske hyrdehund
som jeg jo har haft ...nu har jeg jo pt ingen hunde selv at kunne
skrive om så jeg ville lave en info side til belgier-freaks hvor der
bla. skulle være oplysninger om mailingslisten der findes på
yahoogroups.

Så har I ideer og gode tips til en sådan side så kom endelig med
dem...de kunne jo give en god karakter *SS*

Når den er færdig og klar til at blive afleveret vil jeg smide den ud
på nettet til jer så i kan komme med kommentarer til den...skal lige
sige at den skal være færdig på fredag og skal laves med hjælp fra
Frontpage...så har I kreativitet i jer..så kom bare an*G*

Camilla

--
Camilla

Fra : Lars Stricker

Dato : 23-01-02 08:46

Hej Camilla
Det bedste råd jeg kan give dig er at lave en søgning på hunde på jubii,
yahoo eller lign., og bruge lidt tid på at se andres sider. Der findes
masser af sider som kan give dig inspiration til både indhold og struktur
af din hjemmeside.
mvh
Lars