highlight text i textbox ved brug af array~
Fra : hom

Dato : 22-01-02 17:42

Hej
Hvordan highlighter man text i en textbox ved brug af arrays. uden arrays er
det jo nemt nok
text1.gotfocus
text1.SelStart = 0
text1.SelLength = Len(text1)
men jeg ikke lige se hvordan man gør det når man bruger arrays, er der nogen
der har en ide

--
Med Venlig Hilsen
Henrik

Fra : Vestergaard

Dato : 23-01-02 22:18

"hom" <hom@hackersclub.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> text1.SelStart = 0
> text1.SelLength = Len(text1)
> men jeg ikke lige se hvordan man gør det når man bruger arrays, er der

Det er muligt jeg har misforstået det, men jeg prøver alligevel selv om de
virker usandsynligt:
Har du prøvet:

text1(1).gotfocus
text1(1).SelStart = 0
text1(1).SelLength = Len(text1(1))

text1(2).gotfocus
text1(2).SelStart = 0
text1(2).SelLength = Len(text1(2))

Jeg tror desværre jeg er helt vved siden af :(

Jacob V.

Fra : Carsten Suurland

Dato : 23-01-02 23:14

Hej HOM

Hvad mener du når du siger "ved brug af arrays"?
Kan du give et mere præcist eksempel, da din nuværende formulering ikke helt
giver mening...

/Carsten Suurland

Fra : hom

Dato : 24-01-02 13:35

Hej Jacob

nej du ramte godt nok, men af en eller anden grund får jeg en metode fejl,
det er derfor jeg er lidt i tvivl om hvorfor
pokker det skrammel ikke vil som jeg vil.
--
Med Venlig Hilsen
Henrik

Fra : Vestergaard

Dato : 24-01-02 17:55

> [...]
> det er derfor jeg er lidt i tvivl om hvorfor
> pokker det skrammel ikke vil som jeg vil.

Jeg kommer til at tænke på at du nok burde bruge:

Private Sub Text1_GotFocus(Index As Integer)
Text1(Index).SelStart = 0
Text1(Index).SelLength = Len(Text1(Index))
End Sub

En lille tanketorsk før...

Håber det virker
Jacob V.