bedste mus til spil ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 22-01-02 17:06

Jeg skal købe en gave til en gamefreak - og har ca. 450 kr.

Hvad er bedst til FPS spil:

Logitech MouseMan Dual Optical

eller:

Microsoft Intellimouse Explorer 3.0

Jeg har hørt, at trådløse mus ikke er sagen til gamere - er dette
korrekt ?

Tak for hjælp !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Martin K

Dato : 22-01-02 17:13

Jeg har godt nok ikke prøvet dual optical... men ellers ville jeg _klart_
foretrække een men kugle! Men skulle jeg vælge een af de to do nævner, ville
jeg vælge den fra Microsoft pga. ergonomien.... Logitech's ergonimi plejer
ellers at være god, men efter de har lavet deres nye serie, kan man lige så
godt holde på en tennisbold!

--
Martin K

Fra : S3N80R

Dato : 22-01-02 17:50

On Tue, 22 Jan 2002 17:05:49 +0100, Dr. Ralph <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

> [...]
>
>eller:
>
>Microsoft Intellimouse Explorer 3.0
>
>Jeg har hørt, at trådløse mus ikke er sagen til gamere - er dette

Hejsa Dr. Ralph,

Heh - tror du får en svarprocent der siger:

50% til Logitech MouseMan Dual Optical

50 % Microsoft Intellimouse Explorer 3.0.

Selv kan jeg anbefale førstnævnte da jeg selv har den - og den er fed
!!!

Trådløse er ikke sagen nej, da signalet er for lang tid undervejs -
utroligt men ikke desto mere sandt !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Nis Deleuran

Dato : 22-01-02 18:26

> Heh - tror du får en svarprocent der siger:
>
> 50% til Logitech MouseMan Dual Optical
>
> 50 % Microsoft Intellimouse Explorer 3.0.

Ja det er det sikkert....

Jeg har på fornemmelsen, at M$ Intellimouse Explorer 3.0 er en mus, dog med
en lidt pebret pris...

I hvert fald...Logitech Mouseman Dual Optical er klart en lækker mus, især i
forhold til prisen (ca. 400)....

Fra : Martin K

Dato : 23-01-02 09:02

Men hvis man ikke kan holde på den, hjælper det jo ikke meget .o)

Og nej... jeg har intet økonomisk at gøre med M$, synes blot at det er en
fed mus!

--
Martin K

Fra : Nis Deleuran

Dato : 23-01-02 20:12

> Jeg har på fornemmelsen, at M$ Intellimouse Explorer 3.0 er en mus,

En god mus....

Fra : -= Tiger =-

Dato : 25-01-02 15:37

"Nis Deleuran" <trecker@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> En god mus....

Logitech Mouseman Dual Optical er også en TÆSKEFED mus! simpelthen genial.

Tiger

Fra : Flare

Dato : 25-01-02 02:02

> Logitech Mouseman Dual Optical er også en TÆSKEFED mus! simpelthen genial.

x100 til ovenstående......Har lige købte den igår...Havde en cordless
logitech...den er jo til grin i forhold til......go buy it.....

Anders

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 25-01-02 05:17

> Trådløse er ikke sagen nej, da signalet er for lang tid undervejs -
> utroligt men ikke desto mere sandt !
det vil jeg nu ikke mene, har haft 3 trådløse mus her først standard
logitech cordless mouse, derefter mouseman modellen og har nu microsofts nye
inteligent explore i cordless modellen og den reagere lige så godt og præsis
som min boomslang 2000, men den æder godt nok også et sæt batterier på 14.
dage. har prøvet den første logitech optical mus og efter min mening var den
ringe i forhold til en trådløs da den stallede af ht. hvilken den jeg har
ikke gør, samt har aldrig været ude for at der har været forsinkelser på
radiosignalet, måske du har været uheldig eller evt. haft 2 trådløse mus der
har gået ind over hinandes radiosignaler hvilket kan ske, har selv været ude
for det, derfor jeg i sin tid skifted til mouseman da vi havde 2 comps og
den standard trådløse gik ind over den andens radiosignaler. med logitech
mouseman samt ms inteigent explore er der intet problem med at min
forlovedes går ind over min mus's radiosignaler, desuden har microsoft's 2
kanaler så man bare kan skifte kanal.

mvh

Fra : S3N80R

Dato : 25-01-02 07:52

On Fri, 25 Jan 2002 05:16:46 +0100, "Dorthe \"Ang3lFire\" Aagaard
Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

> [...]
>mouseman samt ms inteigent explore er der intet problem med at min
>forlovedes går ind over min mus's radiosignaler, desuden har microsoft's 2

Hejsa Ang3lFire,

Ok - de gamle trådløse HAVDE en del delay men det har de så fixet? Jeg
har selv én trådløs Logitech, hvilken jeg bestemt ikke bruger længere
og den er alt for langsom opdaterende.

Har læst en test i Privat Computer PC, hvori de også kritiserer de nye
trådløse mus men har du ikke problemet så er det måske et spørgsmål og
at være heldig med musen? :)

Med venlig hilsen
S3N80R