Kan kun dl 2 filer ad gangen i IExplorer 5
Fra : Rune

Dato : 22-01-02 16:57

Jeg har Windows 98 SE og Internet Explorer 5

Jeg kan kun downloade 2 filer ad gangen, hvordan ændrer jeg dette?

Jeg læste somewhere at jeg skulle ændre et hex-tal i reg-databasen, men da
jeg ikke kunne finde de omtalte nøgler oprettede jeg dem, men det hjalp
intet...

Please

Rune

Fra : Martin K

Dato : 22-01-02 17:03

Jeg ser også frem til et konstruktivt svar, da jeg har samme problem - med
samme specifikationer. Doghar jeg IE 5.5 SP2 men det virker ikke...

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 23-01-02 03:29

Rune skrev:

> Jeg har Windows 98 SE og Internet Explorer 5
>
> Jeg kan kun downloade 2 filer ad gangen, hvordan ændrer jeg
> dette?

Lav en fil med efternavnet *.reg og med følgende indhold:

Regedit 4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010

Gem filen og dobbeltklik på den for at tilføje ændringerne til
regdatabasen.

Ret selv dword-værdierne til det antal samtidige downloads du
vil have kørende.
Dword:00000010 betyder 16 samtidige downloads da dword-nøglen
som standard er opgivet i hexadecimale værdier.
Desuden er det heller ikke sikkert at alle servere du rammer
tillader så mange samtidige downloads.

Madsen.

Fra : Rune

Dato : 23-01-02 15:22

Ja, tak. Det er disse reg-entries jeg allerede har forsøgt at oprette, men
det hjælper tilsyneladende ikke.....

Rune

Rune <nielsrune@vip.cybercity.dk> skrev i en

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 23-01-02 16:07

Rune says in dk.edb.internet.software.browser:
> Ja, tak. Det er disse reg-entries jeg allerede har forsøgt at oprette, men
> det hjælper tilsyneladende ikke.....

Hent evt. XTeq Setup fra <URL: http://www.xteq.com >. Det kan
blandt andet sætte antallet af samtidige forbindelser i IE.
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Freeloader

Dato : 29-01-02 10:31

"Rune" <nielsrune@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Ja, tak. Det er disse reg-entries jeg allerede har forsøgt at oprette, men
> det hjælper tilsyneladende ikke.....
>
> Rune

Hvis du har windows 2000 skal den hedde

Windows Registry Editor Version 5.00