3310 Problem
Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-01-02 16:22

Hejsa

Jeg købte en 3310 for ca. 8 måneder siden.. Nu er der så sket det at min
stjerne knap.. virker 1 ude af 100 gange.. Hvilket ikke er fedt!
Min højttalere virker ikke.. eller dvs.. den kan sige biip og ikke mere..
(Enkelt bip) den kan ikke sige andre lyde. Hvad kan dette skyldes? Jeg har
ikke sendt den til reperation endnu, men regner med at gøre det.. Det har
været lidt svært at undvære den men nu har jeg lånt en anden.

Hvordan foregår det med at få den låst op?

Mvh Michael

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-01-02 16:52

Glemte at sige at Vibratoren heller ikke virker..

Og den overhoved ikke sagde noget til at starte med, men efter en måned
begyndte den at kunne sige biip.

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 22-01-02 17:27

Prøv at tage bagbeklædningen af og se om der er spor af fugt i den, for det
kan godt være et problem.

Min kæreste har/havde en 3330 der begyndte på en masse sjove ting, så sendte
vi den til rep. bare for at få den besked tilbage om at den var væskeskadet,
men det sjove ved dette var at vi med 100% sikkerhed kunne sige at den
aldrig på nogen måde havde fået væske og det måtte de da også indrømme inde
i butikken hvor den er købt da der ikke var tegn på væske i tasteturet men
kun på bagsiden af covert indenvendigt og på selv printet, og jeg har hørt
fra andre af at dette ikke er et enestående tilfælde.

Så det jeg kan sige til dette er at kigge den godt efter før rep. og nævn
det ved indlevering til rep. så du ikke for skyld for at have spildt væske i
den :)

Mvh Uffe Thomsen