Lasat - vis nummer
Fra : Steen Jeberg

Dato : 16-12-00 23:40

Kan det være sandt at Lasat Speed II ikke kan vise nummer på de analoge
porte ???

--
MVH
Steen Jeberg

Fra : Frans Jensen

Dato : 17-12-00 01:16

On Sat, 16 Dec 2000 23:39:59 +0100, "Steen Jeberg"
<sjeberg@image.dk> wrote:

>Kan det være sandt at Lasat Speed II ikke kan vise nummer på de analoge
>porte ???

jeg var ude for, at min nr.visning forsvandt da jeg fik ISDN,
synderen var min nr. viser (Sepia Logger) da den blev skiftet ud
med et andet fabrikat(Doro) fungerede nr. visning igen, så det
kan være, du er nødt til at prøve dig frem med forskellige nr.
visere

--
mvh Frans

Fra : Preben Finne

Dato : 17-12-00 10:23

Hej

Nej det passer ikke min viser nummer over analogiske linier

mvh

Preben

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 17-12-00 12:05

"Steen Jeberg" <sjeberg@image.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det være sandt at Lasat Speed II ikke kan vise nummer på de
analoge
> porte ???

Nej. Det kan den godt.
Enkelte siger dog at deres nummerviser ikke virker via den analoge port
på Lasat Modemet.
Ved ikke om der er flere forskellige standarder vedrørende dette, og i
så fald, hvordan det hænger sammen.

Desværre understøtter Lasat Speed II ikke CAPI 2.0 således at man via
computer software kan få vist nummer.
Dobbelt ØV.

--
Peter Thomas Fischer